Була у Анастасії Калашникової. Збентежило що стаж маленький,але ризикнула у мене був дерматит та екзема. Прописала таблетки, мазь, так, теж збентежило направлення на купу аналізів і узі, але це заробіток клініки, тому здебільшого і виписують. Далі не зверталася, аналізи не бачила сенсу здавати і завдяки мазі і таблеткам все загоїлося і пішло. Спасибі Анастасії за ефективний курс лікування
Анна
Оцінка:
Вітаємо, Анна. Дякуємо, що поділились своєю історією лікування та добрі слова на адресу лікаря.. Хочемо зазначити, що призначення додаткових діагностичних досліджень проводиться з метою пошуку та встановлення причин, які призводять до виникнення захворювання або чергового загострення. Не завжди симптоматична терапія може надавати довготривалий результат. Тож ми завжди рекомендуємо дотримуватись всіх призначень лікарів, в тому числі і по діагностичній програмі. Це дозволяє підібрати комплексну терапію з урахуванням чинників захворювання та упередити виникнення рецидивів. Гарного Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря терапевта Ясинського В. В. Прийомом залишилась дуже задоволена, лікар дуже уважний, відповідає на всі запитання, все детально пояснює. Велике дякую!
Наталія
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо, що знайшли можливість поділитись своїми враження від прийому лікаря. Радіємо, що консультація була комфортною та інформативною для Вас. Гарного Вам здоров'я, за необхідності - звертайтесь, ми готові допомогти.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я була на прийомі у лікаря терапевта Ясинського Віталія В’ячеславовича. Мені дуже сподобалася консультація лікаря-терапевта. Лікар дуже уважний, все доступно об’яснив.
Лариса
Оцінка:
Доброго дня, Ларисо. Нам приємно, що консультація лікаря Вам сподобалась та була інформативною. За необхідності ми завжди будемо готові надати кваліфіковану медичну допомогу. Гарного Вам здоров'я та миру всім людям.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у доктора Білякової Аліси Альбертівни, сподобалася уважність, стерильність, акуратність. Лікар привітна, ввічлива. Щодо мого захворювання дала поради та направила на додаткове обстеження, після чого призначила лікування, яке мені допомогло.
Анастасія
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє. Щиро вдячні Вам за відгук та радіємо, що звернення до нашої клініки було для Вас комфортним, а головне - результативним. Для кожного лікаря важливо бачити результат своєї праці, а це задоволений та вилікуваний пацієнт. Гарного Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Супер, фахівець якого можна і навіть потрібно рекомендувати друзям та близьким)
Віктор
Оцінка:
Доброго дня, Віктор. Дякуємо за позитивний відгук та високу оцінку професіоналізму нашого фахівця. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити сердечну подяку хірургу-проктологу Прасолу Олександру Михайловичу та його чудовій асистентці – медсестрі Ірині. 22 квітня 2022 року мені була зроблена операція: хронічна анальна тріщина та видалення гемороїдальних вузлів. Дуже шкодую, що так довго тягла з візитом до лікаря, тому вирішила написати відгук, щоб інші пацієнти не боялися і не затягували, не терпіли роками ці болі. Не бійтеся і приходьте! Відкиньте весь сором. Він хибний і більше «сидить» у нас у голові. Саму операцію згадую як чудовий сон: чудові анестезіологи, все чітко, професійно. Всі лікарі жартували, гуморили, ставилися як до рідної людини. Я прийшла, як то кажуть «з вулиці» і потрапила просто до райських умов. Дякую вам усім величезне. Сам проктолог Просол Олександр Михайлович - лікар, вибачте за банальність, «від бога», але так і є: делікатний, терплячий, грамотний, майстер своєї справи, відповідає на будь-які мої питання, а самі огляди, яких боялася «до трясучки» абсолютно безболісні , Завдяки професіоналізму, чуйності лікаря (я була раніше у інших проктологів і є, з чим порівнювати), Іріша-медсестра зустрічає завжди з посмішкою як довгоочікувану гостю. Я ще продовжую лікування і дуже шкодую, що не звернулася раніше. Терпіла нестерпний біль і намагалася займатися самолікуванням. До цього я вже видаляла гемороїдальні вузли 10 років тому і вже в машині починала плакати від страху перед оглядом, від страху перед болем. Зі мною якось сиділа жінка з області і теж плакала: Я народила трьох дітей, але так страшно мені не було. Тепер я не тягтиму, знаючи, що у мене з дитинства проблеми «зі стільцем», кишечником. Перестала боятися слів, хірург, «проктолог», що гаркне медсестра, що не так щось зроблю. . Ірочка завжди усміхається, підтримає, вона своїм виглядом вже вселяє надію, що все буде гаразд. Перед операцією ми записалися на консультацію до трьох клінік відразу, вирішили вибрати. Після першого візиту до Олександра Михайловича я не захотіла їхати більше нікуди. Відразу заспокоїлася і зник цей жах перед операцією, болями після та інше. Доктор-дивовижний.. По-перше, сказав у будь-який час дзвонити і не соромитися, до чого з будь-якого питання. По-друге, заспокоїв з приводу самої операції і не лише. Не робив жодних хвиль, навпаки, постійно утихомирював мої страхи і тривоги. Ставлення до мене таке, ніби я одна в цій установі. Стільки уваги, душевності від лікаря, медсестрички. Прекрасна клініка, починаючи від милого персоналу на ресепшен. Я вже не говорю про дизайн клініки, в яку так приємно заходити. Спасибі що ви є. Подяки немає межі. 🙏🏻🙏🏻💜💖
Марина
Оцінка:
Доброго дня, Марино. Щиро вдячні Вам, що знайшли можливість детально поділитись своєю історією звернення до нашої клініки та спеціаліста. Нам дуже приємно, що Ви залишилися задоволені процесом лікування та рівнем обслуговування у нашому медичному центрі. Завдяки сучасним малоінвазивним методикам лікування пацієнти мають можливість вирішити проктологічні проблеми без тривалого відновлювального періоду та госпіталізації. Пріоритети нашої команди – індивідуальний підхід до кожного пацієнта та надання медичних послуг високого рівня. Вилікуваний та задоволений пацієнт - найкраща оцінка роботи лікаря. Бажаємо найскорішого одужання та рекомендуємо не забувати про своєчасні профілактичні огляди, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все сподобалось, прийом на 5 все чітко і зрозуміло.
Anastasiia
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє. Щиро дякуємо за оцінку нашої роботи. Здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, Хочу залишити відгук за результатами мого лікування у лікаря проктолога Марусова А.А. діагноз: геморойна тріщина. На першому прийомі лікар уважно вислухав історію моєї хвороби, потім провів аноскопію геморойної тріщини і встановив правильний діагноз моєї хвороби. Після цього правильно та грамотно підібрав медикаменти для лікування. моєї проблемної тріщини, (яка створювала мені проблеми протягом 1 року)! При цьому лікар детально проінструктував мене як правильно! приймати ліки та змащувати тріщину. На проміжних етапах курсу лікування лікар контролював перебіг лікування моєї тріщини. А після трьох тижнів курсу лікування геморойна тріщина у мене затягнулася і загоїлася. Тому рекомендую Марусова А.А. як хорошого, професійного лікаря-проктолога, з великим практичним досвідом. Також висловлюю йому особисту подяку за його індивідуальний підхід до пацієнтів, компетентність у роботі. як лікаря-проктолога та позитивний результат у лікуванні моєї (проблемної) геморойної тріщини. З повагою, Микола.
Микола
Оцінка:
Доброго дня, Миколо. Дякуємо за змістовний відгук та добрі слова на адресу лікаря. Нам приємно, що Ви залишились задоволені зверненням за медичною допомогою в нашу клініку. Хочемо зазначити, що бажаний результат від лікування можна отримати за умови відповідального виконання всіх призначень лікаря. Будемо раді бачити Вас у клініці на профілактичних оглядах.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати Олені Вікторівні за допомогу моїй мамі в таких важких військових умовах лікар дуже уважно і професійно поставилася до скарг, призначила лікування, майже відразу стало легше. Дякуємо лікарю!
Марина
Оцінка:
Доброго дня, Марино. Дякуємо за добрі слова на адресу нашого лікаря. Зараз всім як ніколи потрібна взаємодопомога та слова підтримки. Зичимо добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ну что тут сказать: прекрасный человек, просто море позитива, попав к нему в кабинет забываешь о всех своих проблемах и постоянно улыбаешься. При этом возвращает тебя к реальности и говорит что делать. Очень довольна, спасибо ему♥️
Анна
Одеса, 20.02.2022
Оцінка:
Доброго дня, хочу поділитися відгуком про проведену гастроскопію 27.01.2022р. лікарем Легостаєвої А.А.і анастезіологом (шкода прізвища не знаю). Почну з того, що лікар на жодне запитання не відповідала, що відразу насторожило, запитала хто мій лікар, відповіла, на що вона каже що це лікар вищої категорії і що обов'язково потрібно робити біопсію, ну, гаразд, знаю що це потрібно робити.Тепер черга прийшла анастезіологу, він взагалі молодець, після кількох дижурних питань, поклав мене на стіл, взяв мою руку і давай колупаються у вені зі словами "зовсім порожня" і при цьому дуже нервувати. Думаю що він не компетентний у даному питанні. Коли все закінчилося, дуже швидко підняв мене, та так, що не встигла схаменутися де я і що відбувається, ледь встала і все пливло перед очима, ну і так само швидко вивів з кабінету, посадив у І тут лікар і анестезіолог переодяглися у верхній одяг і пробігли коридором, мабуть дуже поспішали кудись. ,спасибі дівчинці, кілька разів підходила пропонала води.Ніхто не сказав коли можна їсти і взагалі що можна робити після операції...Нікому не раджу звертатися до цих лікарів.Якщо вам не шкода нервів і грошей на гастроскопію то будь ласка звертайтеся до них. ..
Вікторія
Оцінка:
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Нам прикро, що у Вас залишилась така думка про діагностичну процедуру. Ми перевірили факти та зазначаємо, що діагностична процедура проведена якісно та згідно встановлених стандартів, без будь-яких особливостей. Ми розуміємо хвилювання пацієнтів, пов'язаних з проведенням діагностичних втручань та інших медичних процедур. В компетенцію лікаря ендоскопіста входить проведення діагностики, тактику подальших дій визначає лікуючий лікар. Для більш комфортного перебування пацієнтів в клініці після проведення подібних процедур найближчим часом заплановано організувати кімнату відпочинку. Сподіваємося на продовження співпраці, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, хочу поділитися відгуком про проведену гастроскопію 27.01.2022р. лікарем Легостаєвої А.А.і анастезіологом (шкода прізвища не знаю). Почну з того, що лікар на жодне питання не відповідала, що відразу насторожило, запитала хто мій лікар, відповіла, на що вона каже що це лікар вищої категорії і що обов'язково потрібно робити біопсію, ну так добре, знаю що це потрібно робити . Тепер черга прийшла анастезіолого, він взагалі молодець, поклав мене на стіл, взяв мою руку і давай колупатися у вені зі словами "зовсім порожня". Коли все закінчилося, мене дуже швидко підняв, так що ледве встала і все пливло перед очима, ну і так само швидко вивів з кабінету, посадив у приймальні і сказав дівчинці на ресепшені наглядати за мною. І тут лікар і анестезіолог переодяглися і пробігли коридором, мабуть дуже поспішали. В себе приходила мін 40 ... просто жах, дякую дівчинці кілька разів підходила пропонувала води. Висновок: більше я не робитиму цю операцію у Вас. Стосовно клієнтів м'яко кажучи не дуже ((((
Вікторія
Оцінка:
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Нам прикро, що у Вас залишилась така думка про діагностичну процедуру. Ми перевірили факти та зазначаємо, що діагностична процедура проведена якісно та згідно встановлених стандартів, без будь-яких особливостей. Ми розуміємо хвилювання пацієнтів, пов'язаних з проведенням діагностичних втручань та інших медичних процедур. В компетенцію лікаря ендоскопіста входить проведення діагностики, тактику подальших дій визначає лікуючий лікар. Для більш комфортного перебування пацієнтів в клініці після проведення подібних процедур найближчим часом заплановано організувати кімнату відпочинку. Сподіваємося на продовження співпраці, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Одеса, вул. Мала Арнаутська, 56

ОН Клінік Одеса
Приймаємо: Пн - Пт: 9:00 - 20:00, Сб: 9:00 - 17:00, Нд: 9.00 - 14.00
Запис по телефону: 0 800 30 17 30 Цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама