Logo
0 800 30 11 77

Відгуки ОН Клінік Харків (м. Проспект Гагаріна)

Усе відмінно на рецепшені. Була на консультації у пластичного хірурга. Спеціаліст Лісіцин Руслан Григорович дійсно найкращій спеціаліст, пояснив усі ризики та очікуваний період реабілітації, відповів на всі мої запитання. Але через мій вік ризикувати не рекомендував. Все одно дякую.
Наталія
Харків, 27.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Щиро дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Лисицина Руслана Григоровича. Завжди раді вітати та готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернувся 11.05.24 р на КТ дослідження ДВОХ колінних суглобів, ПРАВОГО і ЛІВОГО!!! З опису лікаря Кім В.І., дослівно" Кістково- деструктивні та травматичні зміни не виявлені. Субкортікально поодинокі дегенеративні кісти до 2 мм" Діагностичний висновок: КТ- ознаки двобічного гонартрозу I-II ст. Я робив КТ діагностику ОБОХ ніг ( лівої та правої), такий висновок що в мене мононога. І мене намагаються переконати що це все що може відповісти данний лікар....Не очікував такого відношення в відомій мережі центрів.Ноги моєї більше там не буде,ні правої ні лівої)))
В'ячеслав
Харків, 21.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, В'ячеславе. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірено інформацію по діагностичному дослідженню і зазначаємо, що опис зроблено коректно на підставі наявних характерних ознак. Клінічний діагноз встановлюється лікуючим лікарем на підставі результатів всіх додаткових досліджень і об'єктивного огляду пацієнта. Завжи готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Олена
Харків, 13.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Дарина
Харків, 12.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
06.05.2024 прийшла на УЗД органів черевної порожнини та нирок до лікаря ультразвукової діагностики Кобзар О.В., який зробив це обстеження за 3 хвилини. При цьому УЗД нирок було зроблено лежачи на спині, навіть не на боці!!!! Не було жодного питання з приводу скарг. Вартість процедури склала 735 грн. Настійно рекомендую - обходьте стороною таких лікарів.
Марина
Харків, 06.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Марино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. В клініках нашої мережі обслуговування пацієнтів ведеться згідно чинного законодавства.Тривалість діагностики УЗ-досліджень не регламентується в часових рамках, тому як кожен спеціаліст проводить дослідження з різною швидкістю. Ми раді, що у Вас немає жодних претензій по медичній частині діагностики. Завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Дарина
Харків, 06.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу дуже подякувати Соболь Світлані Георгіївні та Стрюкову Дмитру Владиславовичу, за їх професіоналізм та велике щире сердце, це лікарі від Бога, завдяки яким збулася найзаповітніша мрія, дуже бажана вагітність, (яку ми очікували 8 років), на протязі всього лікування відчувалась велика підтримка, а саме головне правильний підхід лікування,(нічого зайвого) жалкую що не звернулася до них раніше, адже проблему вирішили швидко! Рекомендую.
Наталія
Харків, 06.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до наших лікарів Соболь Світлани Георгіївни та Стрюкова Дмитра Владиславовича. Вдячні за рекомендації. Завжди раді допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні були на прийомі в пульмонолога Рогожина Антона Вікторовича, заплативши за прийом 500 грн, лікар не провів ніяких досліджень, тільки послухав легені та призначив інгаляції фізіологічним розчином, сказав, що з його боку все гаразд. Після нього поїхали до іншого пульмонолога в 30 поліклініку, де нам провели дихальний аналіз і поставили діагноз бронхіальна астма, призначивши серйозні ліки, тому що, як виявилося, астма вже тривалий час. Тому Рогожина не рекомендую, даремно витратили час і кошти.
Юлія
Харків, 03.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Шкодуємо, якщо у Вас склалася така думка. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Зазначаємо, що у цьому випадку Ви не є пацієнтом. Звернень особисто від пацієнта до Служби контролю якості та адміністрації клініки не надходило. Ми завжди йдемо назустріч нашим пацієнтам і готові допомогти у розв'язання будь-яких питань щодо обслуговування в наших клініках. Завжди відкриті до конструктивного діалогу та будемо раді поспілкуватися особисто з пацієнтом за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Зичимо Вам міцного здоров'я. На все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Робила естетичну операцію у Соболь Світлани Георгіївни, дуже задоволена. Лікарка професіонал своєї справи, зробила все на найвищому рівні, після операції обстежила до повного одужання. Візит до неї одне задоволення, до того ж ще й приємна та красива жінка.
Наталія
Харків, 01.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Соболь Світлани Георгіївни. Завжди раді допомогти. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Соболь Світлана Георгіївна неймовірна жінка і професійна лікарка! Дуже приємна у спілкуванні, пояснювала і показувала все, що робить з моїм тілом. Якщо шукаєте хорошу і професійну гінекологиню — Вам до неї.
Наталія
Харків, 26.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Соболь Світлани Георгіївни. Цінуємо Вашу думку. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вже майже рік користуюся послугами цієї клініки. Відвідувала центр на Ярослава Мудрого і на Гагаріна. Завжди була задоволена лікарями. У кардіології була на прийомі у лікаря Звєринської, але тепер вона не працює, тому довелося обирати іншого лікаря. Так як мені зручно приходити в центр на Гагаріна, я записалася до лікаря Добровольської. Я не місцева, живу за 100 км.від Харкова і часто обмежена у часі. Знаючи, що прийом триває 30-40 хвилин, завчасно взяла квиток. С самого початку мене здивувало, як лікар переглянула мої аналізи. Їх багато, кілька сторінок. Вона подивилася тільки перші. Результати кауголограми вони прочитала тільки після того, як я її попросила. Довго збирала і вносили в програму мої дані, хоча все це вже було сказано при попередньому зверненні до лікаря. Коли я, після 25 хвилин прийому, звернула її увагу на те, що скоро мені треба виходити, а ніякої інформації щодо лікування я ще не отримала, то почула відповідь: я працюю в новій програмі, яка потрібна вам. І не підганяйте мене. Вибачте, мені не так важлива виписка, як живе спілкування з лікарем. Я приїхала для того, щоб лікар пояснив мені свої призначення, розказав про аналізи. Меня важливо знати які ліки і для чого приймати. Нічного цього озвучено не було. Через 37 хвилин прийому мені віддали виписку зі словами: там все написано, самі розберетеся. Вперше зустрічаю таке відношення до пацієнта. Чому інший лікар встигав опитати, розшифрувати аналізи і надати рекомендації? Без хамства і зверхнього ставлення. Дуже не сподобалося мені такий прийом. Тепер буду шукати іншого лікаря, бо до Добровольської вже не прийду ні за що.
Валентина
Харків, 15.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валентино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалася така думка. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Безумовно, взаєморозуміння та комфорт у спілкуванні між лікарем та пацієнтом є важливим для досягнення успіху у лікуванні. Нам прикро, що під час консультації не виникло контакту та порозуміння з лікарем. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт. Зазначаємо, що у пацієнта завжди є можливість змінити лікаря, якщо виникла така необхідність, та звернутися до іншого фахівця цього профілю, оскільки усі напрямки у клініці представлені кількома спеціалістами. Завжди готові допомогти. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Спасибі клініці Он клінік, після мого негативного відгуку, мені передзвонили і виправили ситуацію, записали на прийом до уролога. Був на прийомі Бальчунас І. В. Все доступно, зрозуміло, абсолютно нормальний фахівець. Рекомендую.
Арсеній
Харків, 13.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Арсенію. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Бальчунаса Івана Вікторовича. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Харків, вул. Молочна, 48

ОН Клінік Харків Гагаріна
Приймаємо: Пн - Пт: 8:30 - 18:00, Сб: 8:30 - 17:00, Нд: 8:30 - 14:00
Запис по телефону: 0 800 30 11 77 Цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.