Пришла на узи почек.Сказали заключение забрать у девушки на рецеп.
Я дальше пошла по врачам,когда спустилась на рецеп.к девчёнкам,за результатами мне выдали только заключ.гинеколога.Так,как я очень спешила на работу,не глянула что результат по узи так и не взяла ,ну и девочки тоже ничего не сказали.
Звоню на гарячую линию,мне говорят ,что этот врач не делает назначения лечения,нужно идти к урологу.Вы понимаете,что люди разные бывают! И лично я-некомпетентная в медицине...
Неужели нельзя было мне рассказать ,что и как???!!!
Куда дальше мне идти с этой проблемой...
А мне,на узи просто сказал доктор:заключение заберёте внизу-всё!!!
Я плачу свои деньги!
И хочу соответственного отношения/внимания к своей персоне.
Сказать,что я не довольна/огорчена
-это ничего не сказать!!!
Ладислава
Харків, 20.09.2023
Доброго дня! Дуже хочу подякувати гарного лікаря Соболь Світлану Георгіївну! Дуже уважна, приємна у спілкуванні, вміє вислухати і найголовніше поставити вірний діагноз і призначити лікування, якщо в цьому є потреба. Світлано Георгіївна, дякую Вам велике , Ви реально лікар з великої літери. ❤
Ірина
Харків, 12.09.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Ірино. Щиро дякуємо за позитивний відгук і теплі слова на адресу нашого фахівця. Приємно знати, що Ви задоволені спілкуванням та результатом звернення до нашого лікаря Соболь Світлани Георгіївни. Завжди раді допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
,..
Катерина
Харків, 29.08.2023
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день.
Під час обстеження виявили поліп матки, було призначено гістероскопію.
Гістероскопію проводив Афанасьєв Ігор Володимирович, детально проконсультував.
Так само спасибі анестезіологу
Калиті Т.В.
Надання допомоги на високому рівні. Спасибі лікарям, мед.сестрам і адміністраторам.
Все дуже сподобалося!
Валерія
Харків, 24.08.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Валеріє. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки. Цінуємо Вашу думку. Нам важливо знати, що наші фахівці допомогли у вирішенні проблеми зі здоров'ям і Ви залишилися задоволені результатом лікування. Завжди раді допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велике дякую доктору Стрюкову Дмитру В'ячеславовичу за професіоналізм та доброту. Побільше б таких чуйних лікарів. Величезна подяка всьому персоналу.
Наталія
Харків, 19.08.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Наталіє. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Стрюкова Дмитра Владиславовича. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
В кабінеті відеоконсультація не працювала тому відеоконсультація проводилась по телефону, До такої консультації я не була готова. Вважаю що така консультація не відповідає сучасності
Тетяна
Харків, 11.08.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена інформація і зазначаємо, що опція по відеоконсультаціям працює коректно. У разі, якщо виникають будь-які питання або складнощі при підключенні - завжди можна звертатись до технічної підтримки. Ми завжди готові допомогти, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати Обухівській Світлані Олександрівні за високий професіоналізм, чуйне й уважне ставлення.
Тюріна Валентина Миколаївна
Харків, 09.08.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Валентино Миколаївно. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки. Нам приємно, що Ви високо цінуєте професіоналізм нашого лікаря Обуховської Світлани Олександрівни. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Марія
Харків, 09.08.2023
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ангеліна
Харків, 08.08.2023
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Марія
Харків, 08.08.2023
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити величезну подяку лікарю кардіологу Зверинській Ірині Михайлівні. Спасибі величезне за те, що погодилися проконсультувати мого сина. Доктор просто нас зачарувала своєю увагою, знанням справи і ставленням до пацієнта. Розсіяла всі сумніви, все пояснила, з великим задоволенням будемо звертатися тільки до неї. Рекомендую.
мама Костянтина
Харків, 04.08.2023
Показати відповідь
Доброго дня. Дякуємо за позитивний відгук і щирі слова подяки нашому лікарю. Приємно знати, що Вам сподобалося спілкування з фахівцем і Ви залишилися задоволені результатом звернення до Звєринської Ірини Михайлівни. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Пишу відгук через 2 місяці після операції. Видаляла міоми в травні у лікаря Афанасьєва І.В., хірурга від Бога.
віртуоза своєї справи. До речі, про міоми і необхідність хірургічного втручання - дізналася випадково в березні на плановому огляді (через війну 1.5 року не перевірялася). Лапороскопією лікар зміг прибрати підслизову міому, хоча інші лікарі пророкували смугову операцію. У підсумку 3 міоми видалив (дві з них великі - 6,8×5.5 см; 5х5.5 см), 2 припік. Незаслужено мало відгуків про Ігоря Володимировича. Він реально рятує і творить чудеса. Наскільки було страшно ДО, і наскільки легко ПІСЛЯ операції. Окрема подяка анестезіологу Калиті Т.В. за те, що крім спінальної анестезії ще й приспала мене. І розрахувала дозування так, що я прокинулася сама на моменті, коли вже накладали шви. Не відчувала нічого. Медсестри молодці дівчатка. Надавали всю необхідну допомогу. Комфортні умови перебування. Єдиний мінус - організація самостійного харчування, але це можна вирішити.
Юлія
Харків, 03.08.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно поділилися своїм позитивним досвідом звернення до нашої клініки. Зворушені Вашими щирими словами подяки нашим фахівцям. Для нас є важливим, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашої клініки та маєте позитивний результат лікування. Нам приємно, що Ви особливо відзначили нашого лікаря Афанасьєва Ігоря Володимировича. Цінуємо Вашу думку. Будемо раді бачити в клініці на профілактичних візитах. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Адреса: Харків, вул. Молочна, 48
ОН Клінік Харків Гагаріна
Приймаємо: Пн - Сб: 8:30 - 18:00, Нд: 8:30 - 13:00
Запис по телефону:
0 800 30 11 77
Цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама