Відгук від Євгенія 15.12.2021

Я була в клініці не один раз і кілька разів говорила про те, що в туалеті потрібний гачок для сумки чи особистих речей. А також розчарує те, що у туалеті немає накладок на унітаз! На даний момент я здала аналізи, які радив лікар. Але так і не отримала лікування, не розумію чому я повинна записуватися на повторну консультацію до того, щоб отримати рецепт. У цей час на прийом може прийти людина, якій це важливіше. Я спробувала перенести свій запис онлайн, але як виявилося це нереально, кілька разів зв'язувалася з клінікою, але мені ніхто особливо не допоміг, крім того, що я повинна сама зайти і призначити собі дату якимось незрозумілим чином.
Євгенія
Полтава, 15.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Євгенія. Дякуємо Вам за вибір нашої клініки. На жаль, ми не змогли зв'язатися з вами в телефонному режимі. Для нас важлива думка та зворотній зв'язок від наших пацієнтів. Над забезпеченням покращення якості сервісу щодня працює команда спеціалістів клініки. Хочемо зазначити, що це процеси у клініці проходять відповідно до встановленим стандартам, зокрема порядок запису на візит до клініки. Просимо вибачення за дискомфорт. Якщо у пацієнта виникають питання, пов'язані з обслуговуванням у нашій клініці, завжди можна звертатися до Служби контролю якості за телефоном 0800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00). Ми відкриті до конструктивного діалогу. Бажаємо здоров'я та всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік