Відгук від Олена 24.11.2021

Добрий день! Замовляла у вашій клініці онлайн-консультацію з хірургом. Було оговорено, щоб консультація проходила через особистий кабінет з послугою відеоконсультація. Оператор переніс час. Я виконала всі вимоги клініки, але була розчарована тим, що сама консультація почалася із запізненням і, як сказала оператор - по технічним причинам відеозв'язок не можуть надати. Для мене це було дуже важливо. Лікар по телефону проконсультував вичерпно, я задоволена. Але до клініки у мене питання...
Олена
Харків, 24.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олено. Дякуємо за діалог зі службою контролю якості. Ми піклуємося про комфорт для пацієнтів на всіх етапах звернення в наші медичні центри. З цією метою постійно впроваждуються та вдосконалюються нові програмні продукти, які розширюють технічні можливості для комунікацій з пацієнтом. Ми завжди намагаємось оперативно вирішити нові запити та потреби пацієнтів. Якщо звернення до клініки було дискомфортним для Вас - приносимо вибачення. Радіємо, що консультація лікаря була для Вас вичерпною. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік