Logo
0 800 30 11 77

Відгук від Олексій 20.05.2017

Доброго дня! Звертаюся до Вас зі словами обурення і образи. Звернувся до Вашого відділення в Сумах, потрібно було зробити УЗД в зв'язку з гострим болем в районі живота. Хотілося з'ясувати скоріше причину безперервного сильного болю і підвищення температури тіла. Мені було призначено прийом 20.05.17 о 9.40. Хотілося раніше, але сказали - зайнято. Однак ні в 9.40, ні в 9.50 лікар-фахівець на роботі не з'явився, наскільки я розумію, без особливих поважних причин. Чекати довше можливості не мав, та й вже не хотів. Ізраїльська медицина з радянським сервісом - це якось образливо. З повагою Олексій Желудков, м.Суми.
Олексій
Оцінка:
Добрий день, Олексій. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Приносимо вибачення за дискомфорт, отриманий під час візиту в клініку. Ми намагаємося максимально виключити вплив людського фактора на перебіг процесів, але на жаль, немає надійного інструменту для цього. Комфорт наших пацієнтів - одне з пріоритетних завдань, тому свої недоліки в роботі готові компенсувати додатковою програмою лояльності для пацієнта. У даній ситуації готові надати Вам знижку 50% на одне УЗ-дослідження в будь-який зручний для Вас час. Всього найкращого!
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.