Відгук від Дмитро 11.11.2021
Якщо самі не відреагуєте на негативні скарги з приводу Блажка, то МОЗ ніхто не скасовував, він швидко відреагує, Вам я думаю це не потрібно! Так що, ув. Керівництво відділення, прореагуйте в найкращий термін самі, не доводьте до лікарського розгляду від Вищих інстанцій!
Дмитро
Харків, 11.11.2021
Показати відповідь
Доброго дня. Ми цінуємо зворотний зв'язок наших реальних пацієнтів. Хочемо зазначити, що у разі виникнення будь-яких питань щодо роботи клініки чи фахівців - необхідно негайно звертатися на Службу контролю за якістю. Якщо під час прийому не стався контакт лікар-пацієнт на психологічному рівні, вибачаємося за дискомфорт. У нашій клініці для зручності пацієнтів кожна спеціалізація представлена декількома лікарями, за необхідності можна змінити лікаря. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу з усіх питань, і перш за все працюємо на користь пацієнта. Раді, що Ви продовжили спостереження в нашій клініці, бажаємо гарного настрою та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік