Відгук від Дар'я 11.11.2021

Дуже цікаво, що сайт Он Клінік видалив мій попередній коментар, свободу слова ніхто ж не скасовував. А те, що псується репутація лікаря - це проблеми лікаря, а не пацієнта. Йдеться про Блажко В.С. , лікар інфекціоніст. Звичайно, простіше залишати лише коментарі, де лікарі оспівують, як богиню медицини. Блажко В.С. лікар просто жахлива. Прийшла на прийом, заплатила гроші, у призначений час прийому мене не викликали, чекала хвилин 15, у результаті, коли лікар звільнилася, з'ясувалося, що вона просто сиділа у своєму кабінеті і чи бачите, відпочивала, тому що пацієнтів у неї не було. У мене був далі запис до іншого лікаря і я вже запізнювалася до неї на прийом, але це нікого не хвилює. Зайшла в кабінет я з мамою, так як у мене нестандартна проблема і потрібно не забути розповісти лікареві всю історію хвороби за 5-6 років і різні нюанси (та й взагалі, чому я повинна виправдовуватися в цій ситуації перед лікарем, чому я на прийомі з мамою або кимось ще, за такі гроші я маю право приходити з ким хочу). Мабуть лікарю це не сподобалося і вона вже сиділа незадоволена, вічно закочувала очі і всім своїм виглядом показувала, як їй все це не до вподоби (але я вважаю, що справжній і компетентний лікар не повинен поводитися як невихована жінка з ЖЕКу або ще який-небудь або подібної організації, в першу чергу важлива проблема, яка турбує пацієнта, а не те, як це до неї донесуть). Коли мама намагалася щось їй пояснити, вона визвірилася на маму, мовляв, чого ви лізете взагалі, не ви у мене на прийомі, сидите і мовчите. Я вже була незадоволена, але проклала далі розповідати про свою проблему, потім коли я прогавила якийсь момент, мама його хотіла додати, і запитала, чи може вона дещо сказати. Ця, з дозволу сказати, лікар почала кричати на маму, сказала: "ні, я ж сказала, що на прийомі не ви, а дівчинка і взагалі, вона(я), що говорити не вміє або що? Мама взагалі закрийте рот і сидите !" Після цього я встала і сказала, що мені таке звернення не подобається і що ще за таку поведінку і ставлення. Мало того, що чекали стільки, так ще й така хамська поведінка. Мені здавалося, що в таких медичних центрах має бути нормальне ставлення до пацієнтів, тому що гроші платяться не маленькі. На цьому прийом закінчився, не тривав і три хвилини, і ми наполягли на поверненні грошей. Гроші-то повернули, хоч на цьому спасибі, але я впевнена, що таким особам не можна працювати з людьми взагалі!
Дар'я
Харків, 11.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Дар'є. Ми цінуємо зворотний зв'язок наших реальних пацієнтів. Хочемо зазначити, що у разі виникнення будь-яких питань щодо роботи клініки чи фахівців - необхідно негайно звертатися на Службу контролю за якістю. Якщо під час прийому не стався контакт лікар-пацієнт на психологічному рівні, вибачаємося за дискомфорт. У нашій клініці для зручності пацієнтів кожна спеціалізація представлена ​​декількома лікарями, за необхідності можна змінити лікаря. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу з усіх питань, і перш за все працюємо на користь пацієнта. Раді, що Ви продовжили спостереження в нашій клініці, бажаємо гарного настрою та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Відгуки про лікаря Блажко Валентина Сергіївна

Хочу висловити величезну подяку Блажко Валентині Сергіївні! Вона – фахівець високого рівня, дуже ввічлива, добра, чуйна, уважна, що є важливими рисами для справжнього лікаря. Валентина Сергіївна повністю вникає у проблему пацієнта та надає всебічну професійну допомогу!!! Велике дякую їй за людяність та порядність!!!
Ткаченко Олександр Михайлович , 16.02.2022. Показати відповідь
Оцінка:
Читати всі відгуки