Відгук від Вакарова Ірина 24.10.2021

Добридень! Я залишаю свій відгук всім людям, які сподіваються на допомогу лікарів цієї клініки в особливих ситуаціях! ВАМ НЕ ДОПОМОЖУТЬ! НІ ЗА ГРОШІ НІ ТИМ БІЛЬШЕ БЕЗ! Я, Вакарова Ірина Олександрівна, мені 39 років, проблем зі здоров'ям не було, але 22.10.2021 о 17.00, вдома я відчула себе погано, у мене почався тремор рук, ніг, оніміння всього тіла, ми почали з донькою дзвонити у швидку допомогу, не могли додзвонитися, ситуація погіршувалась, я відчувала що окрім оніміння і тремору я перебувала в напівнепритомному стані, у мене оніміли м'язи рук, ніг, обличчя, я не знала що зі мною відбувається, швидка виклик не приймала, і ми вирішили викликати таксі і їхати до найближчої клініки, цією Клінікою виявилася філія ОН Клінік на Молочній, 48 вулиці, ледве добравшись до клініки о 20.00, я з донькою 15 років була, робочі години до 21.00 (цієї філії) ми попросили допомогти, ми попросили допомогти попросили зателефонувати лікарям і допомогти в режимі онлайн, офлайн, в будь-якому форматі, ми просили викликати бригаду швидкої допомоги, МИ ПРОСИЛИ ДОПОМОГТИ НАМ, МИ ГОТОВІ БУЛИ ОПЛАТИТИ ВСЕ ВСІ, але нам НЕ ДОПОМАГАЛИ, у відділенні НЕ БУЛО ДОКТОРА, були 3 поміряли тиск, і дали спонжик змочений спиртом, і ВСІ! В іншому вони розводили руками і говорили ми не маємо права щось робити, 1 медсестра продовжувала проводити клієнтів, решти дві їх навіть не було поруч, стан погіршувався, з горем навпіл люди додзвонилися до швидкої СЛАВА БОГУ! Лікарі приїхали, АЛЕ напад був затягнутий у часі, СЛАВА БОГУ, що я залишилася жива. А ЩО Ж У ВАС ЗА ПЕРСОНАЛ? ВИ Ж ПРИВАТНА КЛІНІКА, МИ ГОТОВІ БУЛИ ОПЛАТИТИ ВСЕ! Нині складно зі швидкими, немає лікарів, вони втомилися, розумію! А можна ж було: 1. Зателефонувати керівникам та запитати що робити у такому разі? 2. Зробити кардіограму 3. Продзвонити лікарів, може хтось приїхав би і допоміг під час (ми оплатили б) 4. Дати зрештою ВАЛІДОЛ під час. 5. Викликати швидку допомогу, дзвонити та дзвонити, це ж життя людини. Невже немає ПРОТОКОЛУ НАДАННЯ ПЕРШОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ? Але цих заходів вжито не було! Я завжди добре відгукувалась про Вашу клініку, я була Вашим клієнтом! Але після цього випадку, можу сказати тільки одне, ДЯКУЄМО, ЩО НЕ ВИГНАЛИ НА ВУЛИЦЮ. СЛАВА БОГУ ЩО Я ЗАЛИШИЛАСЯ ЖИВА! А могло б бути й інакше! Я думаю, що мій випадок слід розглянути керівникам! На камерах відеоспостереження є інформація. І вжити заходів, інакше який сенс ВАШИХ КЛІНІК?
Вакарова Ірина
Харків, 24.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Хочемо відзначити, що в нашій клініці всі послуги, у тому числі прийоми фахівців, проводяться за попереднім записом. У разі необхідності надання пацієнту невідкладної медичної допомоги - допомога надається медичним персоналом у повному обсязі, виходячи з об'єктивних клінічних даних. Згідно з наявною інформацією, персонал діяв відповідно до ситуації, іншої тактики чи госпіталізації не потрібно, що підтвердилося і під час обслуговування персоналом МШД. Ми розуміємо стурбованість пацієнтів своїм станом, найчастіше можна суб'єктивно гіпертрофувати ситуацію, проте персонал діє відповідно до обставин і не повинен бути рівнозначно з пацієнтом емоційно залученим. Ми раді, що госпіталізація та інша спеціалізована допомога не була потрібна, пацієнт залишив клініку своїм ходом і в задовільному стані. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік