Відгук від Інна 01.09.2021
1. Напередодні доктор сказала, що можна до неї пройти без черги, так як на руках вже було УЗД і прийом не зайняв би більше 5 хвилин. Підійшовши на ресепшн до медсестрам, мені сказали сісти і почекати коли закінчиться прийом пацієнта. Я так і зробила. Потім в кабінет до лікаря запросили наступного пацієнта, я зрозуміла що про мене тупо забули. Знову підійшла до медсестер, вони подзвонили лікаря і доктор сказала, щоб я почекала ще. Більше чекати я не стала. Перед цим були також нестикування із записом онлайн, коли записувалася на певну дату, оплачую, мені передзвонюють і кажуть, що у лікаря в цей день все зайнято. Питається, навіщо тоді потрібна ця запис онлайн, якщо відомості там неперевірені? Так по дрібниці, і бачу, що клініка працює не злагоджено і схожа на організацію з викачування грошей, хоча б тому що аналізи і дослідження набагато дорожче, ніж в інших.
2 неприємний момент з'ясувався, коли зайшла в свій особистий кабінет. Там чомусь висить борг в 20 грн за знімок УЗД, який я також оплатила і підтвердження у вигляді квитанції у мене є в додатку монобанк.
Загалом, ОН Клінік залишив за собою неприємні враження, більше звертатися не буду, радити також не стану.
Інна
Харків, 01.09.2021
Показати відповідь
Добрий день, Інно. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що всі послуги в медичному центрі надаються відповідно до попереднього запису. У разі, якщо пацієнту необхідно отримати додаткові послуги без попереднього запису за фактом знаходження в медцентрі - надаються за можливістю. Для зручності наших пацієнтів зараз на сайті є можливість залишити заявку на бажаний запис до лікаря. Всі заявки обробляються операторами цілодобового контактного центру та пацієнтові пропонується найближчі доступні час і дата для запису. Також пацієнти можуть проводити оплату послуг, вибираючи зручний сервіс онлайн. В даному випадку коректність оплати послуг підтверджуємо. Ми завжди йдемо назустріч нашим пацієнтам і готові допомогти у вирішенні будь-яких питань, пов'язаних з обслуговуванням в наших медичних центрах. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Бажаємо здоров'я і всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік