Відгук від Роман 02.03.2020

Добрий день. Хочу поділитись власним досвідом при зверненні в клініку, що в м.Черкаси. Особисто я хочу застерегти всіх охочих від подібних кроків. Спочатку я теж думав, що за мої гроші мені допоможуть в вирішенні моїх проблем зі здоровям. Потім зрозумів, що крім викачки Ваших грошей цих " лікарів" нічого не цікавить. З Вами будуть дуже ввічливими і щирими до тих пір, поки Ви будете цікаві як гаманець. Особисто я звернувся за допомогою до гастроенторолога. Але коли мені знадобилось вияснити деякі додаткові питання по телефону, я декілька разів звертався з проханням звязати мене з лікарем. Пройшло більше двох тижнів але дзвінка від лікаря я не діждався і поговорити з ним мені не вдалося. Все це тому, що за особистий прийом я заплачу гроші а розмови з Вами по телефону нікому не потрібні. Хотілося б сказати так званим лікарям, що хворим абсолютно не цікаво у взутті якого бренду хотить його "лікар", чи в туфлях від Крістіана Лабутена чи в домашніх капцях. Хворого більше цікавть рівень Вашої підготовки та ефективність наданої допомоги. І за це я згоден платити.
роман
Черкаси, 02.03.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Романе. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що всі послуги в клініці надаються згідно із затвержденим прайсом, оплата проводиться в добровільному порядку. На прийомі лікар проводить профільний огляд, встановлює по можливості попередній діагноз та визначає обсяг додаткових інструментальних або лабораторних обстежень, що було і в данному випадку. Призначене додаткове інструментальне досліждення аргументоване, не проводиться в рамках нашої клініки, тож вважаємо не доцільними подібні вислови "викачка грошей". Пацієнт оплачує лише ті послуги, які йому було надано. Що стосується терміну зворотнього зв'язку від лікаря, то операторами контактного центру надавалась інформація, що лікар у відпустці, тож тимчасово немає можливості зв'язку. В будь-якому разі приносимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт при зверненні в клініку. Більш детальну інформацію Вам надано в телефонному режимі. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік