Logo
0 800 30 11 77

Відгук від НАТАЛИЯ 19.11.2019

У місті Черкаси на ресепшені троє людей, але вони не справляються. Минулого разу лікарю принесли чужу картку і вона розмовляла зі мною орієнтуючись на те, що у мене видалено жовчний. А він не видалений. Сьогодні я чекала на прийом лікаря 40 хвилин. Тому, що переплутали чергу і поперед мене провели пацієнтку, котра була записана після мене. На мої запитання було сказано, що кол-центр записує пацієнтів щоп'ять хвилин і тому затримка. Які 5 хвилин, якщо передімною зайшов один пацієнт і я чекала ще 20 хвилин. На мою вимогу компенсувати очікування, директор закладу запропонувала 5% знижки. Тобто 12 гривень. Як так можна нехтувати постійними клієнтами - не знаю. Шукатиму альтернативу. Ніхто навіть не вибачився.
НАТАЛИЯ
Черкаси, 19.11.2019 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт для пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг в нашій клініці - одне з пріоритетних завдань. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців клініки. Якщо є недоліки в нашій роботі - завжди готові нести відповідальність і надати додаткові варіанти лояльності, що було і даному випадку. Більш докладну інформацію Ви отримали в телефонному режимі, та сподіваємось, що задоволені пропозицією. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.