Відгук від Марія 07.02.2018
Не знаю з чого розпочати... приходячи в приватну медклініку я не очікую отриамити відношення радянської поліклініки, де ти не клієнт, а ще один з ким треба пошвидше закінчити консультацію. Мені довелося відвідати дерматолога цієї клініки.. не знаю її імені, так, як при зустрічі в кабінеті вона не представилася, а відразу посадила підписувати папірці, навіть папірець на погоду на лікування (але ні про яке лікування мова не йшлася)! Коли я відмовилася підписувати згоду на лікування, мені здалося, що її це роздратувало! Майже всю консультацію лікар поводилась так, ніби кудись поспішає і не вислуховувала до кінця, та не зважала на мої прохання та побажання покия їй не зробила зауваження, на яке вона гостро і не професійно відреагувала, замість того, щоб вибачитися. Настрій було зіпсовано та бажання повертатися в цю клініку пропало!!! Після (все таки) закінчення огляду мені назначили медобстеження, та весь час називалися суми скільки у НИХ це буде коштувати... Враження залишилося доволі не приємне. Склалося враження, що про клієнта в Доктор про в Білій Церкві не піклуються... А якщо не піклуються, то навіщо платити за це?
Марія
Біла Церква, 07.02.2018
Показати відповідь
Добрий день, Марія! Дякуюємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо акцентувати увагу, що всі відносини клініки з пацієнтом регламентовані документально на підставі чинного законодавства України. Кожен пацієнт має право погоджуватись або не погоджуватись з встановленим регламентом. Прийом пацієнтів в нашій клініці проходить за попереднім записом, і кожному пацієнту важливий момент вчасного прийому, тож лікарі повинні дотримуватись часового інтервалу прийому кожного пацієнта. За хід прийому відповідальний лікар, тож для максимальної результативності консультації лікаря пацієнту бажано бути психологічно готовим до профільного огляду лікаря. Комфорт наших пацієнтів - одне з пріоритетних завдань, тому приносимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт. Рекомендуємо Вам виконати призначені лікарем дообстеження, завжди раді допомогти!
Служба контролю якості ОН Клінік