Відгук від Ірина 27.06.2017

Зверталась до лікаря Петрусенко Оксана Павлівна, з проблемою висипань на руках і ступнях. Перше, що не сподобалось- при запису на конкретний час з незрозумілої причини я чекала 15 хв свого прийому, і це при тому, що в кабінеті лікаря нікого з пацієнтів не було. Я спеціально звертаюсь в приватну клініку і плачу кошти, я розраховую на сервіс, який буде економити мій час в тому числі. Докладно розповіла про симптоми, перебіг захворювання. Лікар поставила діагноз "Алергічно-контактний дерматит". На запитання що з цим робити відповідь була "професіональна" - навчитися з цим жити. На моє зауваження, що треба виявити причину, Оксана Павлівна сказала, що причиною може бути що завгодно. Та, якщо клініка себе позиціонує як спеціалізована в напрямку дерматології також, то лікар мала не озвучувати мені загальні поради про дієту, а призначити хоча б алергопроби або ж обстеження шлунково-кишкового тракту для виявлення основної причини висипань. Особливу увагу хочу звернути, що на прийомі запитувала Оксану Павлівну чи це не екзема, тому що дуже схожі симптоми!! Вона сказала "ні, це просто алергічний думатит, помажте фукарцином". Зрештою, її поради не дали жодного ефекту, і при зверненні в звичайний шкірний диспансер лікар призначив мені ряд аналізів, УЗД, і встановив діагноз, про який я й сама здогадувалась - екзема. На разі призначено лікування, яке вже дає перші результати. З власного досвіду можу сказати, що 150 грн за консультацію в цій клініці були витрачені абсолютно марно, я почула стандартні рекомендації з інтернету. Не рекомендую витрачати свій час та гроші.
Ірина
Чернігів, 27.06.2017 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино! Дякуємо за можливість ідентифікувати Вас, як пацієнта нашої клініки та за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо звернути увагу, що ми готові та можемо надати допомогу всім пацієнтам, які звертаються до нашої Служби, але важливим моментом є своєчасність цих звернень. Ми завжди наголошуємо, при виникненні будь-яких непорозумінь, або якщо виникають додаткові питання щодо медичного обслуговування в наших клініках, просимо всіх пацієнтів негайно звертатись до нашої Служби. Своєчасне звернення дає нам можливість відкорегувати практично будь-яку проблему з максимальною користю для пацієнта. Звертаємо увагу, що Ваш візит до лікаря нашої клініки був тільки одного разу в березні 2017року, і на момент обстеження лікар висловив свою думку і встановив діагноз, який вважав необхідним. Вам був призначений контрольний візит через 10 днів для огляду в динаміці та корекції лікування за необхідністю. На цей прийом, нажаль, Ви не з'явились. Звернення до іншого лікаря, який висловив альтернативну думку, відбулось лише через 4 місяці після візиту в нашу клініку, тому порівнювати думки лікарів в цьому випадку вважаємо не зовсім корректним, так як будь-яке захворювання має свій перебіг і первинні симптоми можуть змінюватись та виникати ускладнення. Стосовно затримки прийому - відновити перебіг подій не уявляється можливим через великий проміжок часу, який сплинув після візиту, однак прийом Вам був проведений у відведений попередньо проміжок часу при запису. Бажаємо Вам швидкого одужання!
Служба контролю якості ОН Клінік