Logo
0 800 30 11 77
Іконка PC

Відгук Тетяна від 19.07.2021 про лікаря

Доброго дня! Моя мати була на прийомі в лікаря Черниш Тетяни Сергіївни. Лікар не досить компетентна! По-перше, була без маски. По-друге, не провівши нормально огляд, почала призначати купу аналізів, хоча ті вже були. По-третє, не підбираючи слів, натякати, що лікування дороге та чи вистачить у нас коштів на це. Жах якийсь! Ввечері в моєї мами трапився гіпертонічний криз. Як лікар може так себе поводити з пацієнтами, тим паче за платні консультації!!!
Тетяна
Харків, 19.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Служба контролю якості проводить предметний розбір кожного звернення від наших реальних пацієнтів. Ми ведемо діалог та надаємо зворотний зв'язок особисто пацієнту, у цьому випадку Ви не є пацієнтом медичного центру. Зазначаємо, що перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Кожен лікар має право на свою думку щодо лікувально-діагностичної тактики з урахуванням усіх об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Якщо у пацієнта не виникло контакту та порозуміння з лікарем, то завжди є можливість звернутися до іншого фахівця цього профілю, оскільки усі напрямки у медичному центрі представлені кількома спеціалістами. Більш детальну інформацію було надано особисто пацієнту у телефонному режимі. На все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік

Консультація невролога ОН Клінік

  • Записатися до дитячого лікаря у Полтаві

    Приймаємо: Пн - Пт: 9:00 - 19:30, Сб - Нд: 9:00 - 17:00
    проспект Віталія Грицаєнка (пр. Першотравневий), 18-А
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.