Відгук від Світлана 22.05.2021
Шановна служба контролю, навчіться слухати, якщо дзвоните. А не розповідайте, що ваш лікар прав, так як ви не були з нами на прийомі у цього "кваліфікованого фахівця". Ваші стандарти - це викачка грошей і при цьому жодного лікування для хворого. Нікому не рекомендуємо "доктора" Левченко А. В. У ВАШІЙ КЛІНІЦІ ДУЖЕ БАГАТО ВІДМІННІ ФАХІВЦІВ, АЛЕ Є І ДУЖЕ БАГАТО ТОГО, ЩО ПОТРІБНО ВИКОРІНИТИ, А НЕ ВИПРАВДОВУВАТИ...
Світлана
Харків, 22.05.2021
Показати відповідь
Добрий день, Світлано. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми ведемо предметний розбір по кожному зверненню від реальних пацієнтів і вдячні за будь-яку думку, головне - щоб вона була об'єктивною. Хочемо зазначити, що всі послуги в медцентрі проводяться згідно зі стандартами. Ведення медичної документації, зокрема амбулаторної картки пацієнта, проводиться відповідно до вимог МОЗ України. За підсумком візиту пацієнт отримує лікарський консультативний висновок з обґрунтованими рекомендаціями щодо подальшої лікувально-діагностичної тактики. Кожен пацієнт на свій розсуд може погоджуватися чи ні з думкою лікаря і запропонованою тактикою. Якщо у пацієнта є обґрунтовані претензії по медичній частині - готові продовжити предметний діалог з урахуванням надання альтернативних медичних документів з іншою думкою фахівців. При цьому просимо утриматися від необґрунтованих звинувачень в бік кваліфікованого фахівця, який допоміг багатьом пацієнтів отримати ефективний результат по лікуванню. Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік