0 800 30 11 77

Відгук від Ксенія 26.03.2021

Хочеться повернути витрачені даремно гроші за цей «прийом». У мене пролапс серцевого клапана внаслідок хронічного тонзиліту. Три роки тому на узд цього не було. У день прийому я надала нове узд з діагнозом і висновок лора про хронічний тонзиліт, всі знають, що він дає ускладнення на серце. Так ось лікар мені не призначив взагалі зовсім нічого для підтримки серця за прогресуючих змін! Консультації, користі і призначення я не отримала, байдуже поставився до моїх проблем. Прочитав лекцію з філософії, і все! Він схожий не на лікаря-практика, який реально може допомогти людям, а на теоретика, який читає лекції студентам і пише книжки про тлінність буття.
Ксенія
Харків, 26.03.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ксеніє. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, першочерговим завданням лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Під час прийому лікар проводить профільний огляд, збір анамнезу, оцінює результати інструментальних обстежень, якщо такі є, при необхідності направляє на додаткові обстеження. Що і було виконано в даному випадку. Кожен лікар має право на свою думку при виборі лікувально-діагностичної тактики і рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант. Пацієнт має право на свій розсуд погоджуватися або ні з думкою лікаря. Ми розуміємо, що реакція на надану медичну інформацію індивідуальна. Безсумнівно важливим моментом крім якісної медичної допомоги є встановлення з лікуючим лікарем довірчих відносин і контакту на психологічному рівні. Що має велике значення для досягнення ефекту в лікування. Більш детальна інформація була Вам надана в телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я. 1
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.