Відгук від Тетяна 23.02.2021
Доброго дня!
Сьогодні була у двох ваших клініках (на вул. Ярослава Мудрого та на Московському проспекті). В обох клініках стала свідком неприпустимої ситуації.
у клініці на Ярослава Мудрого мого дідуся привітали зі "святом защітніка аттєчєства". Вважаємо, що це не припустимо вітати нас зі святами, які прославляють батьківщину окупантів та агресорів.
У клініці на Московському проспекті під час прийому у лікаря зайшла працівниця вашої клініки і привітала лікаря "с празнічкам" при пацієнтові.
Прошу надати пояснення цим ситуаціям та провести роботу з вашими працівниками щодо етики роботи.
Прошу надати відповідь на зазначену у зверненні електронну адресу
Тетяна
Харків, 23.02.2021
Показати відповідь
Доброго дня, Тетяно. Ми завжди вдячні нашим реальним пацієнтам за конструктивний зворотній зв'язок з приводу обслуговування у наших клініках. Наші медичні центри функціонують згідно з вимогами чинного законодавства. Зазначаємо, що Адміністрацією клініки не планувалось заходів чи розпоряждень про відзнаки будь-яких днів у лютому місяці. В наших клініках надаються виключно медичні послуги, тож будь-які питання, окрім медичних, вважаємо обговорювати не корректним, про що і наголошуємо як пацієнтам, так і співробітникам. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим рідним.
Служба контролю якості ОН Клінік