Logo
0 800 30 11 77
Іконка PC

Відгук Марина від 16.02.2021 про лікаря

Перший раз в житті пишу НЕГАТИВНИЙ ВІДГУК .. і ВІН конкретно про ФЕДОРОВСЬКУ В.В. (НЕ РАДЖУ ЇЇ НІКОМУ) ОНклінік- відмінна клініка з кваліфікованими лікарями та хорошим сервісом ... (обслуговувалася досить часто) Мені потрібно було здати аналізи (зокрема узи), і я записалася в ОНклінік і потрапила до ФЕДОРОВСЬКОЇ В.В ... Була перші два рази у неї - все НАЧЕ НОРМАЛЬНО .. але .. НА третій РАЗ. Я записав ОНЛАЙН на 19.45 ... ПРИЙШЛА В 19.41 .. заходжу в КАБІНЕТ ... і тут ВОНА: Ф: «ВИ ЩО ПО ВСІЙ КЛІНІЦІ ХОДИЛИ? Ви що в туалеті так довго були? Я вас вже 15 хвилин ЧЕКАЮ !! (Нормально це ???) Я: «Здрастуйте, У мене прийом призначений на 19.45 я навіть раніше прийшла»! Ф: «Ви записані два рази на 19. 30 і на 19.45, я ціную СВОЄ ЧАС ЧОМУ Я ПОВИННА ЧЕКАТИ, ви повинні СПЛАТИТИ За ДВА ПРИЙОМУ !!» (І ФЕДОРОВСЬКА В.В говорила з ТАКИМ презирством .. !!) Я: Може що там переплутали при запісі - я вчора з чоловіком записалася НА ОСТАННЄ МІСЦЕ НА 19.45) (я говорила дуже позитивно я прийшла з дуже хорошим настроєм) Ф: ось ДЗВОНИ САМА ТУДИ І з'ясовується а я чекати ЦІЛИХ 15 ХВИЛИН не повинна .... Роздягайся і лягай. ШВИДШЕ. (Питання ... я тут до ЧОГО ??!) (Я з подивом все зробила ... вона мені зробила ФИРЧАЩЕ І С повні невдоволення УЗД .. сказали відповідь .. але так не приємно .. так це було крізь зуби ..) Я не змогла просто на це ВСЕ ДИВИТИСЯ Я: ви неправі що так на мене налетіли зрощена як тільки я зайшла .. не розібравшись ... Федоровська ПОСТАВИЛА руки в боки підійшла мені лицем до лиця (ніби ВДАРИТИ Збирається (а якщо чесно .. МЕНІ так хотілося це зробити) Ф: ОСЬ ДИВИСЬ (показує комп'ютер дуже грізно) Ти записалася два рази! Я чекала тебе 15 хвилин !! Я: Ви зараз не праві і має вибачитися .. !! Ф: Вийди і закрий за собою двері. , Не бачиш «ДОКТОР» Переодягається! Вийди і закрий двері! Я ЗВИЧАЙНО вийшла ... просто шоковані ПРИЙОМОМ .. І ЦЕ ЛІКАР !! Як вона себе вважає ... !!! Я не могла зрозуміти коли вийшла ЩО це БУЛО ... я вийшла СО СЛЬОЗАМИ НА ОЧАХ .. я В ПОВНОМУ ШОКЕ ... давно мене так вичитує за те що я НЕ РОБИЛА .. (але НАВІТЬ ЯКЩО Б Я запізнився на 15 хвилин ( але я раніше прийшла ...) вОНА НЕ мала ПРАВО ТАК МЕНЕ вичитувати ?? Хто вона така ??? вона МЕНІ НЕ МАМА ... а Пишу вночі на емоціях .. вибачте за помилки ..
Марина
Миколаїв, 16.02.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Марино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що прийом пацієнтів у клініці проходить за попереднім записом згідно з робочим регламентом. Першочерговим завданням лікарів є надання кваліфікованої медичної допомоги, зокрема й діагностичних процедур. Безумовно, комфорт у спілкуванні та взаєморозуміння між лікарем і пацієнтом є важливими. Ми в будь-якому випадку поважаємо особистий час пацієнта і робочий час лікаря, закликаємо всіх до взаєморозуміння та взаємоповаги. Просимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт під час відвідування клініки. Більш детальна інформація була Вам надана в телефонному режимі. Завжди готові допомогти, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Консультація гінеколога ОН Клінік

Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.