Відгук від Юлія 04.12.2020

25.11.20 записувалася на прийом, внесла оплату онлайн, потім не змогла прийти, заздалегідь все скасувала. Консультант сказала, що все скасували, гроші повернуть протягом 6 днів. 03.12.20 звернулася повторно, так як повернення не було, мені сказали, що все повернули і кинули платіжку не зрозумілу, де моя карта вказана як платника, а не одержувач. Сьогодні знову звернулася, сказали чекайте, вирішила зв'язатися з банком, де сказали, що ніяких грошей ніхто не переказував. Ось така історія
Юлія
Харків, 04.12.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Юлія. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що клініка не несе відповідальності за діяльність банків або інших фінансових організацій, за допомогою яких проводиться онлайн оплата. У разі, якщо заявлена послуга не була надана в силу об'єктивних причин - повернення грошових коштів проводиться відповідно до чинного законодавства, що і було виконано. Ми раді, що питання вичерпане. Завжди готові допомогти.
Служба контролю якості ОН Клінік