Відгук від Kateryna 02.12.2020

Лікарі хороші, але організація роботи бажає кращого: 1) не зрозуміло навіщо потрібно стояти двічі в черзі (1й і 2й поверх), якщо записаний конкретно на час? 2) залиште монітори біля всіх ресепшені в деталями, потрібно якось продумати, щоб люди самі орієнтувалися в який кабінет йти 3) можна годинник повісити на ресепшені, 4) можна і потрібно співробітника в гардероб поставити, 5) не подобається, коли тебе оголошують на весь поверх і коли постійно треба називати своє ім'я (ми ж і так говоримо на який час і до якого лікаря) 6) зробіть, будь ласка, кабінет масажу Дякую за розуміння!
Kateryna
Харків, 02.12.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Катерина. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт для пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг - одне з наших пріоритетних завдань. Дякуємо за вибір нашої клініки і добрі слова на адресу наших лікарів. Над забезпеченням якості сервісу щодня працює команда фахівців. Ми вдячні Вам за зворотній зв'язок. Для нас важлива думка наших пацієнтів, ми прагнемо максимально враховувати побажання і рекомендації щодо поліпшення якості обслуговування. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік