0 800 30 11 77

Відгук від Ганна 28.11.2020

Сьогодні була на УЗД і чесно кажучи просто в шоці! Минуло вже кілька годин, а емоції все ще переповнюють, хоча я відхідлива людина. 1. Благо сьогодні я не 2 години чекала прийом як вчора. 2. Спеціаліст абсолютно не компетентний! Бурмотала щось собі. Швидко подивилася і сказала "З животом все норм". Це термінологія фахівця ?! Мені вже самій довелося розпитувати про стан органів і тільки потім з'ясувалося що не все те і добре. 3. Але що мене дійсно шокувало, так це те що в середині огляду в кабінет зайшла якась жінка і стояла розмовляла, про те прийме чи ні узіст її пацієнта. Серйозно? !! Я в приватну клініку йду не для того щоб в кабінеті був прохідний двір. А якби я гола лежала? І це ще не все!
Ганна
Полтава, 28.11.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Анна. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важлива думка кожного пацієнта. Хочемо зазначити, що у висновку УЗД лікар-сонолог описує структуру досліджуваної області, наявність або відсутність патологічних змін. Що і було виконано в даному випадку. Лікуючий лікар встановлює клінічний діагноз, дає пояснення і відповідає на питання пацієнта щодо виявленої патології. Приносимо свої вибачення, якщо візит в клініку був для Вас дискомфортним. Більш детальна інформація про додаткове варіанті лояльності була озвучена Вам в телефонному режимі. Завжди готові допомогти, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.