Відгук від Віра 26.11.2020
Прийшла по запису на УЗД судин (я в цікавому положенні на 5-му місяці) на рецепшені мене відразу як школярку відчитали за запізнення в 13 хв. (Ще раз про своє положення не зобов'язана звітувати з яких причин !!! затрималася) Мене м'яко попросили чекати вердикту лікаря, ще через п'ять хвилин, сказали що не прийме. Що це таке??? Де резервний час на кожного пацієнта ??? Де підхід? ЧАС МІЙ витрачено, ВЕСЬ АЛГОРИТМ МОЇХ обстеженнь ПОРУШЕНИЙ! Персонал рецепшіна не кваліфікований !!!
Віра
Одеса, 26.11.2020
Показати відповідь
Добрий день, Віра. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що прийом пацієнтів в нашій клініці проводиться відповідно до стандартів і за попереднім записом. У кожній ситуації персонал клініки діє згідно встановленого алгоритму і пропонує можливі варіанти вирішення ситуації, що було і в даному випадку. Кожен пацієнт розраховує на свій час відповідно до попереднього запису, тому ми закликаємо всіх до взаємоповаги. На жаль, в клініці не завжди є можливість приймати пацієнтів, що значно запізнилися і це не проводиться за рахунок часу пацієнтів за попереднім записом. Для попередження подібних ситуацій переконливо просимо всіх пацієнтів не спізнюватися на прийоми. Бажаємо здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік