Відгук від Тетяна 24.11.2020

Дуже багато хотілося б поправити, але саме для клієнтів check up. Хотілося б щоб на руки дали роздруківку час прийому фахівців, тому як чекати поки запросять, можна і по1,5 години, і звичайно можна було використовувати цей час не сидячи в холі. І я б порадила не давати відразу на руки роздруківки, потім бігати з ними по кабінетах і туалетах, а після отримати у адміністратора, в папці. А ось до персоналу і фахівців нарікань немає, всі чуйні і привітні. Виконую всі приписи і сподіваюся на позитивний результат
Тетяна
Дніпро, 24.11.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Тетяна. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важлива думка і зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів. Дякуємо Вам за вибір нашої клініки. Комфорт і якісне надання послуг є нашим пріоритетним завданням. Ми врахували Ваші побажання і рекомендації щодо поліпшення якості сервісу. Сподіваємося, що наступні візити в клініку будуть більш комфортні для Вас. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік