Logo
0 800 30 11 77

Відгук від Ксенія 19.11.2020

Досить-таки давно звертаюся в дану клініку з різних причин. Мій відгук стосуватиметься лабораторії. У клініці я спостерігалася у лікаря гінеколога, отже здавала аналізи в цій же клініці в їх лабораторії. Так ось, перший раз я здала аналіз (стандартний гінекологічний мазок) в травні місяці, після в липні, далі в вересні. На що у вересні мені лабораторія надсилає мій аналіз за ТРАВЕНЬ місяць, точно такий же бланк, результати, дата прописана, коротше кажучи, ідентичний. В силу довірливого ставлення до клініки і, відповідно, до лабораторії, я не звернула уваги на дату, а відразу на результат. Була здивована, що в липні результат аналізу був хороший, а у вересні у мене різко повернулися маленькі проблеми травня місяця. Прийшла на прийом до лікаря, вона сказала, що підвищення лейкоцитів це не норма, так як проблема знову повернулася, треба шукати причину більш глобально. Призначили мені аналізи за 1280 грн. З цього можна зробити висновки, що НАВІТЬ ЛІКАР не звернула уваги на те, що аналіз мій старий. Після того, як я помітила, що аналізи мені не прислали за вересень, стала розбиратися в ситуації. Перший раз мені прислали той же бланк, далі виправили просто ДАТУ, а показники все ті ж, після мені надсилають бланк переведений на українську мову і все з тими ж показниками. Таким чином, з мене робили дурну людину, весь час виправляючи бланк. Мої аналізи або були втрачені, або не зроблені з якихось причин. Лабораторія свою помилку не визнавала, а "годувала" мене листами з редагованими бланками! Висновок я зробила для себе: здавати аналізи і рекомендувати лабораторію клініки своїм близьким більше не буду.
Ксенія
Харків, 19.11.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ксенія. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Дякуємо за вибір нашої клініки. Для нас важлива думка кожного пацієнта. Наш пріоритет - комфорт і якісне надання медичних послуг. Клініка активно впроваджує нові програмні продукти для забезпечення високого рівня якості і безперебійної роботи всіх виробничих процесів. Однак, в даному випадку, має місце бути вплив людського фактора. Ми завжди готові нести відповідальність за недоліки в роботі. Приносимо вибачення за доставлений дискомфорт. Більш детальна інформація про додаткове варіанті лояльності надана Вам в телефонному режимі. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.