Відгук від Тетяна 05.10.2020

Я дуже розчарована вашою клінікою, мало того що під час запису на прийом мені озвучили одну суму, а після прийому довелося заплатити набагато більше, ну і це ще добре, мене переконували що після видалення підошовної бородавки я забуду про неї що це ефективно, але ось через вже майже чотири місяці я не можу забути мало того що ледве зажило так тепер постійно і болить, робила все строго як і рекомендували, а толку нуль, хотіла знову приїхати але впевнена що знову купу грошей віддам і без толку.
Тетяна
Оцінка:
Добрий день, Тетяна. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що під час запису пацієнта на прийом оператор або адміністратор клініки не може знати який діагноз буде встановлений пацієнту, і інші необхідні параметри для розрахунку вартості послуги. Інформацію по вартості лікування може озвучити тільки лікар після клінічного огляду, про що попереджає оператор під час запису. Право пацієнта самостійно вибирати медичний заклад з прийнятним сервісом, комфортом і вартістю послуг. Ми завжди готові вести конструктивний діалог з нашими пацієнтами, очікуємо Вас на контрольному огляді для визначення подальшої тактики. Більш детальна інформація була Вам надана в телефонному режимі. Завжди готові допомогти і бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік