Відгук від Марина Сергіївна 14.09.2020

Мороз Тетяна Володимирівна (касир) Вічно грубіянить... Підійшла до неї сплатити прийом так вона як почала обурюватися і піднімати на мене голос, що спочатку потрібно було на ресепшен підійти а потім вже до мене ... Звідки я знаю ваші правила , можна спокійно пояснити, все таки такі гроші плачу. Скільки її терпіти можна? Прийміть якісь дії.
Марина Сергіївна
Дніпро, 14.09.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Марина Сергіївна. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт для пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг в нашій клініці - одна з наших пріоритетних завдань. Тому приносимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт при спілкуванні зі співробітником. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік