Відгук від Наталія 02.07.2020

Намагалася записатися на УЗД 1 скринінг, подзвонила на сайт гарячої лінії, вибрала в тоновому режимі "Он Клінік Харків", чекала на зв'язок, довго, нажала "0" для зворотнього дзвінка. Мені передзвонили з прямого міського номера. Я уточнила час, на який можна буде записатися, спитала, чи можу я передзвонити їм на той прямий міський номер коли узгоджу час прийому з чоловіком. За 5 хвилин узгодивши час прийому з чоловіком дзвоню на цей міський номер, знову автовідповідач і все як описано вище. Запитую, чи вільний ще раніше названий час, мене записують. Потім питаю, чи не підкажете до якого саме лікаря я записана, мені відповідають, що зараз уточнять і передзвонять. Далі починається цікаве. Через деякий час мені телефонує з Києва якась інша клініка "доктор хелс", називається партнерами " Он Клінік", повідомляє мені що на час, на який мене було, виявляється ними, записано, вже зайнято. Справа в тому, що вони мене записують, а потім передзвонюють до Он Клінік і записують остаточно. До Вас, Он Клінік, додзвонитися Важко, записатися ще важче, здивувало, що при записі мені не змогли назвати лікаря, до якого записують. Така неорганізація мне дивує та не влаштовує. Запишусь на УЗД до іншої клініки, де більше порядку. Сподіваюся що мій справжній, не рекламний відгук з'явиться на сайті. Виправляйтеся.
Наталія
Харків, 02.07.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Наталія. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що існує декілька варіантів для запису на прийоми в наших клініках. Кожен пацієнт обирає найбільш прийнятний та комфортний варіант для себе. Якщо пацієнт самостійно телефонує на сторонні медичні портали з метою записатися в нашу клініку - це його повне право. В такому випадку операторам потрібно додатково уточнювати необхідну інформацію. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я та гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік