Logo
0 800 30 11 77
Іконка PC

Відгук Дмитро від 30.05.2020 про лікаря

Кожен раз звертаю увагу на те, що під час карантину, клініка не стежить за дотриманням масочного режиму. Без масок в залі очікування знаходяться не тільки клієнти, яким НЕ роблять ніяких зауважень, а також СПІВРОБІТНИКИ самої клініки, як мінімум співробітники каси і охорони.
Дмитро
Харків, 30.05.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Дмитро. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас цінний зворотний зв'язок від всіх наших реальних пацієнтів. Комфорт при зверненні в клініку - одне з пріоритетних завдань, тому за недоліки в роботі готові нести відповідальність. З боку клініки карантинні заходи дотримуються відповідно до нормативних вимог, переконливо просимо всіх пацієнтів також бути соціально відповідальними. Факт затримки прийому підтверджуємо, приносимо вибачення за ситуацію. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Бажаємо здоров'я, очікуємо на наступному прийомі згідно попереднього запису.
Служба контролю якості ОН Клінік

Консультація гастроентеролога ОН Клінік

  • Записатися до дитячого лікаря у Полтаві

    Приймаємо: Пн - Пт: 9:00 - 19:30, Сб - Нд: 9:00 - 17:00
    проспект Віталія Грицаєнка (пр. Першотравневий), 18-А
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.