Logo
0 800 30 11 77
Іконка PC

Відгук Ірина від 02.05.2020 про лікаря

Доброго вечора. Я прийшла на прийом з дитиною, сподіваючись, що буде набагато приємніше, ніж у державній клініці. Не вгадала. Чи то зневажливе ставлення до пацієнтів входить в пакет недешевих послуг, чи то нас знімали прихованою камерою .. На ресепшені я заповнила анкету з даними дитини, і нас попросили почекати. Ми почекали. Потім почекали ще. Потім нас провели до лікаря, в базі у якого вже було зазначено моє ім'я в сукупності з по батькові дитини. Виявилося, що прийом неможливий, поки я наново не заповню анкету. Ви серйозно? Людина, що пройшла напевно який - то відбір і зайняла посаду представника клініки, не в змозі правильно ввести ім'я та по батькові в базу даних ?! А лікар, замість того, щоб тихо вирішити питання зі співробітником, поводиться з пацієнтом, як учитель з недбайливим учнем ?! Ну що ж, буду мати сміливість рекомендувати керівництву клініки провести виховну бесіду з працівниками, інакше ризикуєте здорово зменшити кількість клієнтів. Прийом відбувся 30.04.20. Анкета була заповнена на другому поверсі.
Ірина
Дніпро, 02.05.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ірина. Багаторазові спроби Служби контролю якості зв'язатися з Вами для надання зворотного зв'язку за підсумком розбору ситуації не успішні - абонент не відповідає на дзвінки. Просимо вийти на зв'язок із Службою контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00).
Служба контролю якості ОН Клінік

Консультація дерматолога ОН Клінік

  • Записатися до дитячого лікаря у Полтаві

    Приймаємо: Пн - Пт: 9:00 - 19:30, Сб - Нд: 9:00 - 17:00
    проспект Віталія Грицаєнка (пр. Першотравневий), 18-А
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.