Відгук від Інна 22.01.2020

Доброго дня. Була на прийомі у Розмус ІННИ Леонідівна. Прийом здійснювався ще в 2019 році, на жаль, тільки зараз знайшла можливість залишити свій відгук. Лікар - жахливий. Вона відноситься з гидливістю та неприязне ставлення до пацієнта, гордовито розмовляє, мазки взяті так, що ще 1-2 дня була кров, огляд повністю не провела, посилаючись на результати УЗД. Якщо УЗД досить, то для чого ВИ, як лікар, там перебуваєте? Звертатися до неї повторно бажання не було ніякої довіри, як лікар, вона не викликає. Після цього протягом тижня звернулася в жіночу консультацію, в якій лікарі набагато привітніші, до клієнта ставляться з повагою і акуратно, дають якісь поради, орієнтують за термінами. А у Розмус, на мій погляд, тільки бажання заробити, відправляючи на повторні прийоми. Оскільки ніякої інформації як лікар вона не дає. Крім того, до неї на прийом потрапила також мати моя. Ставлення було аналогічне. Мені здається, що в такій клініці ЛІКАР повинен бути більш чуйним і уважним.
Інна
Миколаїв, 22.01.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Інна. Дякую за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що у час первинного прийому лікар проводить профільний огляд, збір анамнезу, також може призначити додаткову лабораторну або інструментальну діагностику. Комплексний підхід до проблеми і додаткова діагностика є важливим інструментом для лікаря з метою виявлення етіологічного фактора патології і подальшого коректного визначення плану лікування. Якщо пацієнт не приходить на наступний прийом за результатами діагностики, у лікаря немає можливості для подальших дій. Пацієнт має право отримувати думки альтернативних фахівців в будь-яких медичних центрах. Кожен лікар має право на свою думку з лікувально-діагностичної тактики, за яку несе відповідальність. Якщо Ви отримали дискомфорт при зверненні в клініку - приносимо вибачення. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я!
Служба контролю якості ОН Клінік