Logo
0 800 30 11 77
Іконка PC

Відгук Наталія від 01.08.2025 про лікаря

Вражень декілька : Перше враження неприємне - при записі по телефону уточнила у менеджера чи є знижка для ВПО з Херсону? Відповідь - немає. Хоча я знаю, що херсонцям в Он клінік знижка 10% в межах партнерської програми з Херсонським ХАБом в Миколаєві. Вже в самій клініці при оформленні вирішила знов перепитати при знижку для Херсонців . Відповідь знов - немає. Оплачуйте . І тільки коли я сказала, що нібито є програма для херсонців , чому ж вона не працює ? І о диво ! Дівчина на ресепшені сказала , що так, є знижка для херсонців . Але мені довелося сплатити повну ціну , так як з собою я не взяла карту Херсонця, бо при запису мені сказали, що знижок немає . Невелика була б знижка , але стало дуже неприємно . Враження було, що працівниця клініки навмисно мене обманювала . І в кінці ще й сказала , що не може мені повірити на слово , що в мене є ця карта 🤯 Враження від самої процедури позитивне . Лікар приємний , добре проконсультувала. Але знов неприємність: отриманий висновок я прочитала вже вдома і в самій першій фразі вже була помилка, яка впливала на подальше трактування результатів дослідження ( спеціалістка, яка набирала висновок, мені вказала не той день МЦ). Я подзвонила в клініку , щоб мені виправили на правильні дані . Це питання вирішувалось через керівництво 😱хвилин 20. В результаті мені довелося їхати в клініку другий раз за правильним висновком дослідження. Це в мої плани точно не входило. Висновок замінили, все добре , але час зайвий я витратила через цю помилку. І знов таки дівчина на рецепції - «сама приємність»: я взяла з собою карту херсонця і показала, що вона в мене дійсно є і я маю право на знижку . Відповідь : скористаєтесь наступного разу … Не впевнена, що наступний раз буде з таким відношенням персоналу клініки . До лікаря зауважень не маю.
Наталія
Миколаїв, 01.08.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів, завдяки чому ми можемо покращувати якість обслуговування. Наш пріоритет - це якісний сервіс, кваліфікована медична допомога та комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Перепрошуємо за дискомфорт. Більш докладну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.