Відгук Анастасія від 24.07.2025 про лікаря
Суцільне розчарування, відчуття, що в державній клініці, тільки цінник при цьому космос під час запису вчергове, оператор чомусь записав як первинний візит, і я переплатила на рівному місці 70 грн. Під час здачі аналізів співробітники (3 особи, що перебувають у маніпуляційній, продовжили свої особисті розмови при пацієнтах (мені ж дуже треба знати про ваші стосунки в колективі) надійшли аналізи біопсії за 7кусків, і форма не вмістила всієї інформації, наклався текст один на одного ну не читабельно, як я не намагалася прочитати, прийди я на прийом з таким результатом, лікарю буде інформативно? правильно ні, ніхто не спромігся перевірити цей момент, телефоную оператору, пояснюю ситуацію, прошу виправити, мені сухо повідомляють, що подають заявку в лабораторію, на переробку висновку, і кладуть слухавку, жодного тобі вибачте, так буває... саме з таких дрібниць складається враження про організацію в цілому і це не рівень приватної клініки
Анастасія
Одеса, 24.07.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. Наш пріоритет - це якісний сервіс, кваліфікована медична допомога та комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Перепрошуємо за ситуацію. Ми завжди йдемо назустріч нашим пацієнтам і готові допомогти у вирішенні будь-яких питань щодо обслуговування в наших клініках. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Ми раді, що відповідь для Вас прийнятна. Прагнемо відновити Вашу довіру та сподіваємося на продовження співпраці. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік