Відгук від Вікторія 31.10.2024
Ви моя улюблена клініка, більше двох років я була вами задоволена , рекомендували всім своїм знайомим, але, відношення до клієнта/пацієнта має все ж велике значення:
Двічі, довелось записуватись на УЗД до лікаря Опря С. оскільки за часом та датою у інших було зайнято, двічі дана лікарка поводила себе не дуже любʼязно мягко кажучи, вперше коли мені написали висновок Полікістоз, сказати що я була пригнічена, цього буде мало, але тут же цей «висновок» спростувала інша лікарка, з вашої ж клініки, другий раз знову Опря пише мені висновок і знову цей висновок немає нічого спільного з реальністю, доречі полікістозу вдруге вже не побачили, хоча як ми знаємо це не виліковується 😅
Висновки одне, але спілкування то жесть, недотримання субординації, спілкування на «ти», необґрунтовані звинувачення. Загалом, похід до цього лікаря марна трата часу та грошей, бо після цього вам доведеться робити повторне УЗД у нормального спеціаліста.
Вікторія
Одеса, 31.10.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Лікар сонолог під час дослідження визначає наявність чи відсутність патологічних змін та фіксує у висновку усі дані результату обстеження на момент звернення. Інтерпретація протоколу діагностичного дослідження є компетенцією лікуючого лікаря. Під час динамічного спостереження за станом здоров'я пацієнта лікаря враховує комплекс клініко-діагностичних даних та встановлює остаточний діагноз. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Перепрошуємо за дискомфорт, якщо Ви відчули його під час спілкування з лікарем. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік