Logo
0 800 30 17 30
Іконка PC

Відгук Наталя від 16.10.2024 про лікаря

Вкрай незадоволена обслуговуванням у цій клініці. Ми чекали запису до дитячого кардіолога два тижні, але мою дитину не прийняли!!! через помилку адміністрації, яка наплутала час прийому. Різниця в записі склала всього 10 хвилин, хоча прийом у лікаря триває 20 хвилин… тому часу було достатньо!!! На рецепції адміністратор навіть не намагалася вирішити ситуацію — повна байдужість і непрофесіоналізм. Такий рівень обслуговування для приватної клініки є неприпустимим. Тим паче дитячого відділення!!! Якщо цінуєте свій час і здоров’я дітей, обирайте іншу клініку.
Наталя
Миколаїв, 16.10.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталя. Вдячні Вам, що знайшли можливість поспілкуватися зі Службою контролю якості. Нам прикро, якщо Ви отримали дискомфорт при зверненні до клініки. Дійсно, технічний момент мав місце бути, за що приносимо щирі вибачення. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Дякуємо за розуміння та бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік

Консультація кардіолога ОН Клінік

Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.