Logo
0 800 30 11 77

Відгук від Катерина 09.07.2024

При відвідинах центру 6 липня 2024 менеджером на рецепції було проведено активацію особистого кабінету пацієнта. Через 4 дні кабінет все ще не активовано для повного доступу, менеджер у телеграмі вимагає ще раз пройти процедуру активації через технічний збій на сайті та надати документи, тепер вже обовʼязкова умова додати саме фото паспорта, щоб додати його кудись у кабінет пацієнта, про що не було повідомлено на прийомі у клініці
Катерина
Харків, 09.07.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Наразі нами перевірена інформація і зазначаємо, що особистий кабінет успішно підключено і функціонують всі опції в повному обсязі. Для підключення особистого кабінету дійсно потрібна процедура реєстрації, так як там міститься особиста конфіденційна інформація пацієнта. Перепрошуємо за дискомфорт, якщо Ви його відчули. Завжди готові допомогти, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.