Відгук від Крістіна 16.02.2024
Була на прийомі гастроінтерелога Гарчар Валентини.
Жахливий прийом,таке відчуття що сиділа в якійсь державній поліклініці де з тобою поводяться заерхньо,нічого толкового лікар мені не сказала та вела себе не професійно. прийом абсолютно не коштував своїх грошей,жалкую що потрапила саме до неї(
Крістіна
Ужгород, 16.02.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Крістіно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, що у Вас склалося таке враження. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт. Безумовно, взаєморозуміння та комфорт у спілкуванні між лікарем та пацієнтом є важливими. Зазначаємо, якщо у пацієнта не виникло контакту з лікарем, то завжди можна звернутися до іншого фахівця цього профілю, оскільки усі напрямки у клініці представлені кількома спеціалістами. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік