Logo
0 800 30 11 77

Відгук від Надія 28.08.2023

Запізнилась на 10 хвилин, чекала своєї черги, більше години! Це не вперше!
Надія
Дніпро, 28.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Надіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що ми надаємо всі медичні послуги за попереднім записом для комфорту та економії часу пацієнтів, а також для виконання своїх зобов'язань перед пацієнтами. У разі запізнення на час запису завжди намагаємося надати пацієнту послугу за можливості. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.