Відгук від Сергій 17.05.2023
Це просто шарашкіна контора
Додам у продовження до мого відгуку про цю богодільню.
Загалом після залишеного відгуку зі мною зв'язалися і спробували мене переконати, що вони відповідальні та чесні люди, і що так і належить.
Нагадаю: я прийшов за записом до хірурга (діагноз я знаю і знав до приходу до лікаря) з мене відразу взяли 400 грн і попросили почекати, коли лікар мене покличе, коли звільниться (прийом на 9:00 - я перший), на що я запитав - а що там хтось є? - і який тоді сенс записуватися? Прийшов на прийом до хірурга, той одразу каже, що треба УЗД - це ще 300 грн і треба почекати близько години (за фактом до 14:30), а потім знову на прийом ще за 400 грн.
Висновок: там лікарям насрати що з вами і які у вас проблеми - важливо лише скільки грошей можна з вас виманити.!!!!!!
Суть у тому, що вони беруть гроші до надання послуг - послуги не виконують і розповідають, що так і має бути.
У підсумку за 400 грн я почув, що мені треба зробити УЗД за 300 і потім ще раз прийти на прийом за 400 і там буде, можливо, ухвалено рішення, що робити далі, або не ухвалено, а попросять ще раз прийти за 400 грн + ще щось приліплять.
Я пішов у просту поліклініку де за 15 хвилин отримав електронне направлення і поїхав на операцію - все
Будьте здорові і не витрачайте свій час, здоров'я і гроші на цих упирів
Сергій
Харків, 17.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Сергію. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам прикро, що у Вас склалась така думка. Хочемо зазначити, що всі послуги в клініці платні та надаються згідно встановленого прайсу, оплата проводиться в добровільному порядку. Діагностичні дослідження проводяться за попереднім записом. Тож Вам було запропоновано найближчий можливий час для запису. Сподіваємось на продовження співробітництва, будемо раді бачити Вас у клініці на повторному візиті згідно попереднього запису, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік