Logo
0 800 30 11 77

Відгук від Руслана 15.05.2023

Жахливе обслуговування: в призначений час я до лікаря не потрапила (прийшла вчасно), на прийом до лікаря переді мною потрапили люди, що прийшли на 5 -30 хвилин пізніше(4 людини) за мене, чекала 47 хвилин, на усну скаргу відповіли мені ,що я запізнилася на кілька хвилин. Оплата відбулася до отримання послуги, тому відмовитися і піти із закладу не було можливості. Адміністратор на 1 та 2 поверхові нечемно відповіла «доведеться почекати». Телефонувала, щоб залишити скаргу ,але телефон не відповідає(набирала після прийому 5 разів), дуже дивно!!!!. Мають дуже брудний туалет на 2 поверхові, при цьому прибиральниця просто ходить коридором. Не ввічливо та не професійно організовано чекання прийому, затримка пацієнта.
Руслана
Харків, 15.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Руслано. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалося неприємне враження про нашу клініку. Колектив фахівців клініки постійно працює над покращенням якості сервісу. Хочемо зазначити, що ми надаємо всі медичні послуги за попереднім записом для комфорту та економії часу пацієнтів. У разі виникнення непередбачуваних обставин ми завжди намагаємося йти назустріч нашим пацієнтам. Увесь персонал максимально орієнтований на оперативне розв'язання будь-яких питань. Приносимо вибачення за дискомфорт та прагнемо відновити Вашу довіру. Ми раді, що надана Вам у телефонному режимі детальна інформація була прийнята. Бажаємо міцного здоров'я
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.