0 800 30 11 77

Відгук від Наталія 01.03.2023

Доброго дня, ніхто не може допомогти, телефоную 3 день, в медичній карті пацієнта не відкриваються ніякі файли, один день відкрились і зникли, дайте номер гарячої лінії де зможуть допомогти.
Наталія
Кропивницький, 01.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. По Вашому зверненню Вам була надана допомога по налаштуванню повного доступу до особистого кабінету на нашому сайті. З нашого боку всі технічні параметри працюють коректно. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.