Відгук від Вадим 15.02.2023
Звернувся до вас вперше і востаннє. При будь-якій нагоді буду відмовляти всіх, хто захоче до вас звертатись. Тепер причина.
Точний діагноз так і не змогли поставити, хоча були здані всі аналізи за рекомендацією лікаря. Увесь час мене намагались лікувати неофіційно ліками, назви яких писали на якихось папірцях без внесення в консультативний висновок. В результаті ставало тільки гірше. В підтвердження можна переглянути результати мого звернення за 02 лютого. Там висновок за 26 січня. Тобто кошти я оплатив, а результату так не отримав. І це була вже повторна консультація. Лікування не прописано. Я довірився лікарю і, наголошую, платній лікарні в надії на нормальне лікування. Але ви шарашкіна контора. Останнє що мені порекомендували поза офіційним висновком це мазь із зоолавки та антибіотик (без офіційного рецепту).
Я не буду витрачати час у намаганні довести свою правоту. Через три дні повернусь до Києва і там напишу заяву в поліцію на шахрайство з вашого боку. Нагадую гроші взяли, послугу не надали. Підтвердження — моя медична карта.
Вадим
Дніпро, 15.02.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Вадиме. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка та перепрошуємо за дискомфорт, якщо Ви його відчули при зверненні. В мережі наших клінік всі послуги надаються згідно встановлених стандартів та вимог чинних нормативних документів МОЗУ. Медичні документи за результатами прийомів пацієнт отримує на руки, також вони доступні в особистому кабінеті пацієнта на нашому сайті. Більш детальна інформація Вам повідомлена телефоном. Очікуємо на черговому прийомі згідно попереднього запису, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік