0 800 30 11 77

Відгук від Валерія 11.08.2022

Добрий день! Потрапила на онлайн консультацію до лікаря-невролога. Перше, що я почула, була фраза: багато від онлайнконсультації не чекайте! Консультація була не відео, а у телефонному режимі. Мої скарги були вислухані неуважно, декілька разів було сказано лікарем, що без попередніх обстежень він не має змозі зі мною говорити. Йому треба тільки дивитися на мене та мої попередні обстеження. Якись додаткові обстеження не були призначенні. Йдіть собі далі. Будете мати обстеження на руках та змогу фізично бути присутніми на консультації - поговоримо. Вибачте мене, будь ласка, але це не консультація, а казна що. Також лікар таким тоном спілкувався, відчитував мене як якесь малолітнє дівчисько. Не вмієте онлайн консультувати- не консультуйте. Не вказуйте, що є онлайнконсультації. А якщо вказуєте, що Ваші лікарі консультують онлайн, то навчить їх це робити. Мене просто обурила ця ситуація.
Валерія
Кропивницький, 11.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Вітаємо, Валеріє. Вдячні Вам за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Зазвичай, на очному первинному прийомі лікар проводить профільний огляд пацієнта та надає рекомендації з подальшої тактики на підставі об'єктивних клінічних даних. Обираючи онлайн консультацію пацієнт зазвичай усвідомлює, що по деяким аспектам вона не буде мати таких можливостей, як очна. Тому лікарю важливо мати результати попередніх досліджень або іншу медичну інформацію, щоб визначити обсяг подальших дій. Більш детальну інформацію Вам надано телефоном. Приносимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт при зверненні в клініку. Рекомендуємо виконати призначення лікаря, будемо раді продовженню співпраці. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.