Відгук від Оксана 29.06.2022
Три дні не можу зв*язатися з лікарем, у понеділок подзвонила не з*єднали, у вівторок не з*єднали, у середу не з*єднали. Після того, як почала говорити скільки ще чекати, пообіцяли з*єднати, але лікар вже не у клініці.І повної консультації надати не зможе
Оксана
Полтава, 29.06.2022
Показати відповідь
Вітаємо, Оксано. Шкодуємо, що у Вас виник дискомфорт при зверненні, приносимо вибачення. Всі запити пацієнтів обробляються згідно встановлених стандартів, в тому числі на з'єднання з лікарем. Більш детальну інформацію Вам повідомлено телефоном. Нам приємно знати, що наступна консультація була комфортною для Вас. Дякуємо за співпрацю, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік