0 800 30 11 77

Відгук від Аріна 27.06.2022

Ніколи не пишу відгуків. Але вважаю, що має поділитися своїм досвідом походу в клініку до дерматолога. За день до прийому мене набрали нагадати про запис та попросили прийти на 10 хвилин раніше. Так я й зробила. Тож замість 30 хвилин очікування лікаря чекала на нього 40! Нічого подумала я, головне фахівець добрий. На прийомі ми довго заповнювали лист про те, чи були у мене операції або не було, алергії, група крові і так далі. Моє питання було таке: я майже рік приймаю роаккутан і мені потрібно було зрозуміти, як і коли точно виходити з прийому даного препарату. Озвучивши своє питання, мені продовжували ставити запитання: чи є у мене свербіж або демодекоз і такого ж роду питання ніби на прийом я прийшла через проблеми з акне. Так щоб прояснити: після річного прийому роакутану немає ні те, що прищика на обличчі, ні те, що сверблячки або демодекозу через відсутність середовища для виникнення перерахованих вище. Я запитала про те як мені виходити з прийому, можна пити по 10 мг замість 20мг і так мені і прописали. Сама запропонувала сама пішла із цим варіантом додому. Прийшла на прийом з аналізами. Наприкінці було багато інформації про операції тощо. Стояло питання про те, чи є демодекоз? І прописані самі аналізи з якими прийшла. Після цього мені довго рекомендували як правильно зволожувати обличчя, які засоби для чищення і міцелярну воду. Сказати що в мене була вся аптека і весь перелік світових брендів поки що намагалася вилікувати акне нічого сказати. І я напам'ять знаю їх усі і як вони діють. При прийомі роакутану достатньо вмиватися милом (це кажу я людина у якої завжди було 3 умивалки і 5 засобів боротьби з прищами і так я всіма ними користувалася). У вас така Клініка по два адміністратори на поверсі. Мені шкода, коли в таких умовах і красі не вирішують суті питання. Виглядає повною профанацією. Бажаю власникам виправляти недоліки та вчасно розлучатися з некваліфікованими кадрами. Тому що питання не тільки особи компанії, але йдеться про життя та здоров'я клієнтів.
Аріна
Дніпро, 27.06.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Вітаємо, Аріно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що звернення до клініки було дискомфортним для Вас і приносимо вибачення за затримку прийому. Хочемо зазначити, що всі процеси в клініці проходять згідно встановлених стандартів. Лікувально-діагностична тактика визначається лікарем на підставі чинних протоколів та вимог МОЗ України. Лікар має вищу категорію та достатній клінічний досвід за своєю спеціалізацією. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.