Відгук від Наталія 24.05.2022

Після вашого лікаря 5 років боюся ходити до лікаря, "лікар" у медсестри питав що це таке у мене... "спеціаліст" ... дуже довго мене мучила, ще такого не було ніде, дуже криворуко виконала роботу і занесла інфекцію. ..ЖАХЛИВІ СПОГАДИ! Більше ніколи не звернуся до вашої лікарні, написано було що один з найкращих фахівців і підвищили її перед моїм приходом, якщо такі у вас фахівці на підвищення ще йдуть ... то зрозуміло які у вас усі фахівці, ну або як лотерея якщо пощастить. то трапиться нормальний хоча б спеціаліст, тільки для лотереї дорогі у вас послуги! А одразу не дзвонила за лікаря, бо видихала більше місяця і лікувала інфекцію в іншого лікаря і почувалася дуже погано було не до розгляду.
Наталія
Полтава, 24.05.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Ми завжди акцентуємо увагу нашим пацієнтам - при виникненні будь-яких ситуацій, претензій або питань до клініки та персоналу - просимо по факту звертатись до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70. Тому як з плином великого проміжку часу складно відновити хід подій на прийомі у лікаря та актуальність розбору втрачається. Всім здоров'я та миру.
Служба контролю якості ОН Клінік