Відгук від Анастасія 08.02.2022

Я дуже незадоволена обслуговуванням. По-перше, мій плановий візит до трихолога скасували, зателефонували з клініки. Я перезаписувалася на вівторок. У самій клініці мене не могли перезаписати через несправність комп'ютера або відсутність інтернету. Так ось у кол центрі я уточнила що мені потрібно у вівторок на прийом. У результаті я приїхала на таксі в інший кінець міста, з дитиною, тому що мені нема кому залишити дитину. І мені кажуть, що я записана на середу. Виходить, що я витратила 140 гривень на таксі в обидва боки, просто так. Я вважаю, що це абсолютно неприйнятна поведінка для такої відомої і недешевої приватної клініки.
Анастасія
Кропивницький, 08.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє. На жаль, ми не змогли з Вами зв'язатися телефоном. Щоб отримати детальний зворотний зв'язок можна звернутися до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Дякуємо за розуміння. На все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік