Відгук від Оксана 02.02.2022
Ну не компетентність починаючи з ресепшена дитячого відділення, кардіограму ж робили так взагалі просто жах, видавила з себе лікар тільки підніміть штани, не заспокоївши і не пояснивши дитині що будуть робити, потім ще здивувалася що не вийшла год першого разу зробити її, так як дитина нервувала. Від присосок же залишилися синці.
Оксана
Харків, 02.02.2022
Показати відповідь
Добрий день, Оксано. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми розуміємо хвилювання та дискомфорт, який можуть відчувати маленькі пацієнти під час проведення діагностичних процедур та маніпуляцій. Безумовно, відчуття довіри до медичного фахівця, атмосфера комфорту та спокою має велике значення для швидкого та якісного проведення діагностики. Нам шкода, що звернення до клініки викликало дискомфорт. Завжди раді допомогти у разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я та гарного настрою Вам і Вашим рідним.
Служба контролю якості ОН Клінік