Logo
0 800 30 11 77

Відгук від Анастасія 24.12.2021

ресепшене не дуже привітні менеджери !на питання про ціну аналізу нічого не відповіли запитайте у медсестри, яка набиратиме кров
Анастасія
Харків, 24.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Анастасія. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт для пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг у нашому медичному центрі – одне з пріоритетних завдань. Вибачаємося, якщо Ви отримали дискомфорт при зверненні до клініки. Детальнішу інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.