Відгуки про відділення лабораторних аналізів у ОН Клінік Харків (м. Палац Спорту) лабораторний пункт

Неможливо додзвонитися! За набраним номером відбувається завершення дзвінка, після чого ніхто не телефонує. Витратив пів години, вдала якість
Богдан
Харків, 17.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Богдане. Комфорт для пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг у нашій клініці – одне з пріоритетних завдань. Над забезпеченням покращення якості сервісу щодня працює команда спеціалістів клініки. Просимо вибачення за дискомфорт. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна центру ОН Клінік за гарне обслуговування, уважний персонал. Під час здачі аналізів дівчинки дуже добре взяли кров, хоч проблеми з венами. Величезне дякую!
Людмила
Харків, 29.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Людмило. Один із головних принципів нашої роботи – комфорт кожного пацієнта, у нас працюють лише кваліфіковані фахівці, які уважно ставляться до кожного пацієнта. Дякуємо за відгук. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідувала цю клініку кілька разів, була на УЗД та один раз у ЛОРа, завжди була задоволена, рекомендувала знайомим. Вирішила пройти гінеколога: огляд та УЗД. Скарг ніяких не було, просто для себе, бо давно не була у лікаря. Потрапила до Перехрест Оксани Володимирівни. Я дуже розчарована. Прийом жахливий, лікар не відповідає до ладу на жодне запитання, всі відповіді ухильні та неоднозначні, при цьому призначає аналізи та наступний прийом до себе. І це ще не все. Я до цього була у різних лікарів, і у платних, і у звичайних держлікарнях, ніколи ще не було такого болючого огляду. Я не знаю, що вона там робила, але живіт болить уже кілька годин. Склалося враження, що це некомпетентний лікар, у якого одразу в голові бізнес-план, як здерти більше грошей.
Юлія
Харків, 17.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Першочерговим завданням кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнтові. Кожен лікар має право на свою професійну думку та рекомендує пацієнту найбільш підходящий варіант лікувально-діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Пацієнт може погоджуватися чи ні з рекомендаціями лікаря. У клініці завжди є можливість змінити лікаря, якщо виникла така потреба, кожен напрямок представлений кількома фахівцями. Безумовно, взаєморозуміння та комфорт у спілкуванні між лікарем та пацієнтом важливі. Ми розуміємо, що діагностичні процедури та маніпуляції з певних причин є малоприємними і є стресовими ситуаціями для пацієнтів. Суб'єктивні реакції на їх проведення є природними та індивідуальними. У будь-якому випадку вибачаємося за дискомфорт. Завжди готові допомогти в рамках спеціалізації клініки, будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Олександр
Харків, 05.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Неодноразово зверталася до забірного пункту на Палаці Спорту для проведення аналізів. Щоразу отримувала привітне та оперативне обслуговування. Завжди вчасно отримую результати і ще звертатимуся до цього кабінету за потреби.
Вікторія
Харків, 01.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що звернення до нашого медичного центру було для Вас комфортним та результативним. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Заборний пункт Палац Спорту - втретє здаю тест. Приємно бачити професіоналів, ввічливо і акуратно все. Бажаю успіхів, а Адміністрації якось відзначити, бажано премією.
Выталій Іванович
Харків, 30.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Віталію Івановичу. Дякуємо за відгук. Комфорт і сучасний підхід до лікування - основні принципи роботи медцентрів нашої Мережі. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулися до пункту забору аналізів з метою виїзду закордон. Дуже кваліфікований та приємний медичний персонал. Швидко, акуратно, з гарним ставленням до пацієнтів. Дякуємо за вашу роботу. Бажаємо успіхів!
Карина
Харків, 30.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Пріоритети нашої команди - індивідуальний підхід до кожного пацієнта і надання медичних послуг високого рівня. Дякуємо за позитивний відгук. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже привітний персонал, завжди підкажуть, ввічливо направлять і допоможуть. Клініка радує чистотою, стерильністю і сучасним підходом до обслуговування. Все влаштовує. Обираю ON Clinic, відвідуючи різних фахівців. Щиро дякую!
Олександра
Харків, 29.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за відгук і добрі слова. Ми раді, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого медичного центру. Завжди готові надати якісну медичну допомогу в разі потреби і бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Гарне обслуговування - Хаітова Є.Т. і Перелигіна А.Д. Дуже швидко, дівчатка уважні, професіонали. Велике спасибі.
Ольга
Харків, 24.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Комфорт на кожному етапі відвідування медичного центру - один з основних принципів роботи нашої Мережі. Дякуємо за відгук і будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
ON Clinic, дякую за чудову роботу, привітний колектив, швидку і організовану роботу. Результати аналізів приходять блискавично швидко. Дякую.
Олена
Харків, 01.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Раді, що у Вас залишилися тільки позитивні враження від візиту в наш медичний центр. Нам дуже приємно отримувати зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Дякуємо за відгук. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Мені дуже подобається обслуговування в клініці. Лікарі та персонал завжди привітні і готові допомогти. Все суворо за розкладом, а для мене це важливо. Спасибі вам велике.
Лана
Харків, 30.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Ми раді, що у Вас залишилися тільки приємні враження після відвідування нашого медцентру. Згідні з Вами, у нас працюють тільки кваліфіковані фахівці. Дякуємо за відгук і бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже хороша лабораторія, бездоганний персонал, дуже хороше обслуговування. Не перший раз звертаюся - завжди допоможуть, все розкажуть. Всім раджу. Краща лабораторія в м. Харків.
Трофімова Світлана
Харків, 27.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за позитивний зворотний зв'язок. Дотримання високих стандартів якості медичних послуг - першочергове завдання нашої Мережі. Завжди раді допомогти. Бажаємо здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Харків, Московський проспект, 257

Лабораторний пункт ОН Клінік Харків Палац Спорту
Приймаємо: Пн - Нд: 7:00 - 14:00
Запис по телефону: 0 800 30 30 17 цiлодобово.
  • По мапі