Устинська Інна Іванівна (лікар).
Оглядом у лікаря задоволені, уважна, професійна, добра, приємна в спілкуванні.
Анастасія
Миколаїв, 22.09.2023
Мене приймала лікар Скакун Тетяна Миколаївна, я звернулась з проблемою гострої кропив'янки і мені дуже сподобалося. Лікування пройшло успішно, і мені все допомогло. Я дуже задоволена, що я вилікувалась. І також обслуговування дуже сподобалось.
Наталія Петрівна
Біла Церква, 19.09.2023
Усім хороше здоров'я!
Мені 57 років і перший раз у житті зіткнувся з проблемою на шкірному покрові. Звернувся до Onclinic, де був направлений на консультацію до дерматолога. Після аналізів мені призначили курс лікування, який виявився дуже ефективним. Буквально наступного дня з'явився позитивний результат.
Висловлюю велику подяку за професіоналізм дерматологу Мангушевой Вікторії Юріївні
Дмитро
Харків, 14.09.2023
Була на прийому у цього чудового лікаря ,залишилася дуже задоволена. Приємна людина і кваліфікований фахівець. Рекомендую на всі сто відсотків.
Олена
Миколаїв, 13.09.2023
У мене лише одне питання: чому все так складається? Прийшла до дерматолога Скакун Т. М. Я була в шоці. Зверхнє спілкування, взагалі не було нормально огляду проблеми. Мене толком нормально ніхто не слухав, і потім вже були перекручені мої слова. Весь час заповнювала карту клієнта в комп'ютері. Потім діагноз замиленими медичними фразами і листок із купою аналізів, лягати на стаціонар обов'язково! Це де таке є, поясніть мені будь ласка? Це пролікувати висип на 10000 грн? У вас скільки негативних відгуків саме цього лікаря, чому вона і досі працює у вас? Чи ви не дорожите своєю репутацією? Просто розводи на кожному кроці на гроші
Анна
Біла Церква, 06.09.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Анно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, що у Вас склалось таке враження. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. У клініці офіційно надаються платні медичні послуги згідно з затвердженим прайсом та сплачуються пацієнтами в добровільному порядку. Лікар рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувально-діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Пацієнт може погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Перепрошуємо, якщо не виникло взаєморозуміння у спілкуванні з лікарем і Ви відчули дискомфорт. Більш докладну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Тетяна
Черкаси, 06.09.2023
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все супер, але було б дуже зручно якби до "мого кабінету" додали функціонал який додає можливість імпортувати майбутні візити чи процедури до свого google-calendar.
Дмитро
Дніпро, 06.09.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Дмитре. Дякуємо за позитивний відгук. Команда фахівців постійно працює над вдосконаленням якості сервісу. Наш пріоритет — це комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Цінуємо Вашу думку. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня.Була на прийомі 31.08 у лікаря дерматолога,Рожкової Наталії Вікторівни, результатом лікування залишилася задоволена на100% відсотків.Рекомендую усім!Велике Дякую.
Світлана
Суми, 05.09.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Рожкової Наталії Вікторівни. Завжди раді допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! Тривалий час терпів незручності пов’язані з псоріазом. Лікування у інших лікарів, самолікування, звернення до ворожок не давало ніяких результатів. Проте пощастило звернутися за рекомендацією до лікаря Рожкової Наталії Вікторівни. Після цього усе змінилося. За час звернення під чутливим наглядом лікаря, пройшов повне обстеження. Був знайдений індивідуальний підхід до лікування. Стан мій вочевидь покращився. Ті хто має такі проблеми раджу звернутися до Рожкової Наталії Вікторівни.
Владислав
Суми, 05.09.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Владиславе. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря. Раді, що з допомогою Рожкової Наталії Вікторівни Вам вдалося досягти успіхів у лікуванні. Завжди готові допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Гарний доктор
Данил
Одеса, 02.09.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Даниле. Дякуємо за позитивний відгук. Цінуємо Вашу думку. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була перший раз на консультації через укус комахи, хотіла вчасно надати першу допомогу і не запустити. На що лікарка сказала нічого робити і приймати не потрібно, навіть антигістамінні препарати! Здати аналізи на укус кліща за 700грн, хоча мені все говорили, очевидно, що це не кліщ, має інакший вигляд і т.д., але я послухала лікаря вищої категорії. Здала аналізи, минув тиждень, результат негативний, але проблема не вирішилася. Осередок укусу почав рости і став виглядати гірше! Записалася на повторну консультацію, лікарка сказала, що невідомо хто вас вкусив, поставила діагноз - кільцеподібна еритема (хоча візуально має зовсім інший вигляд, та й пояснити мені не змогла, чому вона мені ставить такий діагноз, дуже "професійно" з її боку). Просто прописала антибіотики, мазь з антибіотиком і що? природно, антигістамінні через 2 тижні! Жахлива й абсолютно некваліфікована медична консультація та лікування! Не рекомендую йти до дерматолога Зої Анатоліївни! Витратите час, гроші і своє здоров'я!
p.s. ОН Клінік, це ваша відповідальність підбирати кваліфікованих лікарів!
Эля
Харків, 31.08.2023
Показати відповідь
Добрий день, Ельміра. Дякуємо за діалог із клінікою. Нам шкода, що у Вас склалась така думка. Нами перевірено факти та зазначаємо, що на первинному прийомі лікар встановлює попередній діагноз та визначає подальшу тактику на підставі об'єктивних клінічних даних та вимог чинних протоколів МОЗУ. Пацієнт може погоджуватись або ні з думкою лікаря та запропонованою тактикою. Додаткові обстеження призначаються в рамках пошуку чинників патологічного процессу і диференційної діагностики. Якщо достовірно невідомі обставини укусу, то необхідно виключити можливі варіанти, які є найбільш значимими. Укуси певних комах в ряді випадків несуть загрозу за віддаленими наслідками по виникненню хронізації патологічного процесу, тому першочергово це питання є пріоритетним. Клініка завжди йде назустріч своїм пацієнтам, в данній ситуації Вам було надано додаткову лояльність. Сподіваємось на продовження співпраці, зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже задоволена візитом до лікаря дерматолога, яку звуть Стремедловська Анастасія Олександрівна. Лікар дуже уважна, приємна, відмінний спеціаліст у своїй сфері діяльності. Дуже вдячна за консультацію, за огляд, за те, що безболісно видалила не бажані папіломки, при цьому вона піклувалась і запитувала за мої відчуття. І ще хочу додати, що вона дуже гарна і приємна в спілкуванні.
Олена
Миколаїв, 30.08.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Олено. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Приємно, що Ви публічно поділилися своїм позитивним досвідом звернення до нашого лікаря Стремедловської Анастасії Олександрівни. Раді, що з допомогою нашого фахівця Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала. Завжди готові допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік