Лікарка Скакун Тетяна Миколаївна
Це найкорисніший лікар
Вона дуже завзято пропонує вам лікування та ліки які коштують не мало а ефекту при наявних хворобах не дають
Ще зі словами що якщо я не здам весь перелік аналізів (не потрібних) то як ж мене лікувати
Я здала аналізи на 5000грн (2020 рік коли роботи майже ні в кого не було (а хвороба яка лякала була)
Показала результати на які вона навіть не дивилась толком, пропонує вже лікувати але не медикаментозно як це потрібно було при себорейному дерматиті а мезотерапією з французькими голками нахваленими (бо інші не так лікують), якимось інфрачервоним гребінцем і болтушкою американською 3000грн за баночку якої по її словах вистачить на тиждень а лікуватись потрібно цим 6-8 місяців
Але це не лікування хвороби а відновлення волосся що випало через цю хворобу
Короче я вийшла з її кабінету з сльозами на очах бо розумію що грошей в нас таких немає і мені доведеться далі мучатись з цією хворобою
Через деякий час і в моєї подруги з‘явилась схожа біда, я казала що Скакун так собі лікар їй потрібно побільше грошей викачати з пацієнта так як зазвичай по платним лікарням ходять люди з товстими гаманцями, подрузі запропонували таке саме лікування👍
Дивіться кого ви берете на роботу раніше вона працювала в цьому ж місці але клініка називалась по іншому
Чесно жах, як людину полонить бажання витрусити з пацієнтів ГРОШІ
Це єдине що її турбує
Я пишу не тому щоб насолити
А тому що люди продовжують йти незнаючи до кого адже стаж роботи в 41 рік так підкупає і думаєш що це крутий лікар
Так, може колись була
Марина
Біла Церква, 19.03.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Марино. На первинному прийомі лікар проводить профільний огляд і на підставі об'єктивних клінічних даних рекомендує подальшу тактику обстеження. Після консультації пацієнт отримує консультативне заключення з рекомендаціями відповідно до стану здоров'я на момент звернення. У своїй роботі лікарі керуються вимогами чинних протоколів МОЗУ та рекомендують пацієнтам пройти додаткові обстеження, оскільки окрім клінічних проявів захворювання вони є важливою складовою для встановлення остаточного діагнозу та призначення відповідного лікування. Рекомендації надаються з урахуванням усіх об'єктивних даних. Сподобався або ні лікар - це особиста думка. Зазначаємо, що Скакун Тетяна Миколаївна лікар з багаторічним клінічним досвідом. Кожен пацієнт самостійно приймає рішення чи погоджуватися з рекомендаціями лікаря. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Прийом у лікаря Скакун Тетяни Миколаївни відбувся вчасно і пройшов вдало. Лікар роз’яснила всю потрібну мені інформацію та запропонувала декілька варіантів лікування. Я задоволена тим, що обрала саме цю клініку для лікування своєї проблеми.
Валерія
Біла Церква, 16.03.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Валеріє. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Скакун Тетяни Миколаївни. Завжди готові допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, хочу лишити відгук щодо прийому у дерматолога Віцинська Олена Ігорівна у місті Кропивницький. Я була записана на першу консультацію до неї і хотіла отримати направлення на лікування, але Пані одразу мене відправила на видалення моєї проблеми, не запропонувавши спочатку здати аналізи чи пройти курс лікування. Я повідомила Пані, що хочу вилікувати проблему, а не косметичко її приховати. Я лишилася не задоволена прийомом і відсутністю професіональної консультації
Тетяна
Кропивницький, 13.03.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Нами перевірена інформація і зазначаємо, що запропонована лікарем лікувально-діагностична тактика коректна і відповідає вимогам чинних протоколів МОЗ по данній патології. Більш детально Вам надана інформація телефоном. Завжди готові допомогти у разі необхідності, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Сергій
Миколаїв, 10.03.2023
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все добре.
Лікар Скакун Т.М.
Ден
Біла Церква, 09.03.2023
Показати відповідь
Доброго дня. Щиро вдячні за позитивний відгук. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую дівчатам операторам колценту, молодці швидко працюють.
Олександр
Суми, 06.03.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Олександре. Щиро дякуємо за відгук. Приємно знати, що Ви маєте позитивне враження від звернення та спілкування. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велика вдячність за консультацію Бараннік Галині Анатоліївні, та приємне спілкування, вислухавши мої проблеми та призначивши лікування. Дякую.
Олександр
Суми, 06.03.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Олександре. Щиро дякуємо за відгук. Приємно знати, що Ви маєте позитивне враження від звернення та спілкування. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Від щирого серця рекомендую лікаря Вікторію Мангушеву!! Вона дуже уважна до пацієнтів, запросила до кабінету мене, та мого чоловіка для підтримки, що дуже для мене важливо, спочатку людяні відносини, потім все інше. За фахом я дуже часто знаходжуся на людях і в кадрі, тому для мене було дуже важливо позбутися якнайшвидше красних висипів на ногах (дуже боялася, що піде по всьому тілу та на обличчя). Лікар мене заспокоїла, була впевнена в результаті, що передалося і мені. Прописана дієта, ліки та крема почали діяти майже одразу, буквально через 3 дні поступово все почало зникати, а за 2 тижні я була просто щаслива, бо все пройшло абсолютно!!!! У другий візит ми визначились з тим, що потрібно робити, щоб це не повторювалося. Всім рекомендую! Це лікар, який реально робить своїх пацієнтів щасливими!!!
Владислава
Харків, 05.03.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Владиславо. Щиро вдячні за позитивний відгук та рекомендації. Зворушені Вашими теплими словами на адресу нашого лікаря Мангушевої Вікторії Юріївни. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом лікування. Цілком згодні, важливо не тільки усунути проблему, а також попередити можливість її повторення. Будемо раді бачити Вас на профілактичних візитах. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був на прийомі у лікаря-дерматолога Скакун Тетяни Миколаївни. Якісна та кваліфікована консультація. Відразу після огляду провели видалення висипів на шкірі. Все якісно, не боляче, без шрамів та рубців. Подальші огляди після видалення безкоштовні.
Андрій
Біла Церква, 04.03.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Андрію. Щиро вдячні за позитивний відгук. Приємно знати, що наш лікар Скакун Тетяна Миколаївна допомогла Вам у вирішенні проблеми зі здоров'ям і Ви залишилися задоволені результатом лікування. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все дуже сподобалось, дуже ввічливі дівчата на рецепшині, була у Лікаря Дерматолога! Гарний лікар, сподобався прийом, дуже гарна атмосфера,
Лія
Біла Церква, 28.02.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Ліє. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви задоволені візитом до лікаря та маєте позитивні враження від звернення до клініки. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Так як вимушено знаходжусь за кордоном, вирішила скористатися послугою онлайн консультації. Від початку дзвінка лікар відразу почав говорити, що подібні консультації онлайн не проводять. Дуже зверхньо себе поводила в діалозі, абсолютно не виявила потребу, не вислухала навіть. А завершила розмову, перебивши мене, тим, що вона не бачить проблему особисто, тому ніяк проконсультувати не може. Перше питання до лікарні: чому тоді дані послуги є в прайсі, якщо лікарі відмовляються консультувати онлайн? І друге, лікар зовсім не виявляє повагу до пацієнта, а відповідно і до клієнта клініки.
Маргарита
Суми, 27.02.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Маргарито. Служба контролю якості проводить предметний розбір кожного звернення від наших реальних пацієнтів. На жаль, не змогли зв'язатись з Вами телефоном, абонент недоступний. Для продовження конструктивного діалогу просимо вийти на зв'язок зі Службою контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Ми залюбки допоможемо розібратись.
Служба контролю якості ОН Клінік
Замовила консультацію онлайн в дерматолога Рожкової Н.В. Окрім того, що були технічні неполадки і ми не змогли вчасно зв'язатися, і лікар не бачив фото проблеми. Вона відразу ж почала говорити, що дерматологи онлайн консультацію не проводять, хто таке придумав. Я почала пропонувати альтернативні варіанти куди надіслати фото, просила щоб вона подивилася по відеозв'язку. На що вона відповіла категоричне ні. Я почала описувати проблему, на що лікар мене перебив, навіть не дослухавши до кінця. І сказала йти до лікаря в тій країні, де я знаходжусь. Дякую, звісно, за пораду, але за що я заплатила? По перше, лікар хам, який не вміє тримати комунікацію з клієнтом. По друге, якщо такі консультації дійсно нереальні, то нащо вони є в послугах і прайсі?
Маргарита
Суми, 27.02.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Маргарито. Служба контролю якості проводить предметний розбір кожного звернення від наших реальних пацієнтів. На жаль, не змогли зв'язатись з Вами телефоном, абонент недоступний. Для продовження конструктивного діалогу просимо вийти на зв'язок зі Службою контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Ми залюбки допоможемо розібратись.
Служба контролю якості ОН Клінік